۰
plusresetminus
معاون فرهنگی دفتر امام جمعه شیراز؛

ویژه برنامه «دولت قرآن» در آرامگاه حافظ برگزار می‌شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۳
معاون فرهنگی دفتر امام جمعه شیراز از برگزاری ویژه برنامه «دولت قرآن» در آرامگاه حافظ خبر داد.
ویژه برنامه «دولت قرآن» در آرامگاه حافظ برگزار می‌شود
مصطفی مشفقیان بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری ویژه برنامه دولت قرآن در آرامگاه حافظ در دهه آخر ماه مبارک رمضان خبر داد.
وی در تشریح ضرورت اجرای این برنامه گفت: یکی از الزامات جدی فرهنگی در شهر شیراز، بازیابی هویت اصیل معنوی سرمایه‌های فرهنگی این شهر است و حضرت حافظ نیز یکی از همین سرمایه‌های فاخر معنوی و ماندگار شهر شیراز است که باید تلاش کنیم هویت قرآنی و اسلامی این شخصیت برجسته تاریخی را بار دیگر متجلی و برجسته کنیم.
وی در ادامه گفت: در همین راستا، با همکاری دستگاه‌های مختلف ذیربط در تلاش هستیم تا طی سلسله برنامه‌های فرهنگی در بازه‌های زمانی مختلف، ضمن مقابله با تحریف شخصیت حقیقی خواجه حافظ شیرازی، به تبیین وجوه مختلف قرآنی و عرفانی این شاعر گران سنگ بپردازیم.
معاون فرهنگی دفتر امام جمعه شیراز در ادامه ضمن اشاره به ویژه برنامه "دولت قرآن" در دهه انتهایی ماه مبارک رمضان در آرامگاه حافظ گفت: ویژه برنامه‌ای با عنوان "دولت قرآن" از مورخ یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه تا مورخ چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در جوار آرامگاه حافظ با حضور قاریان بین المللی قرآن کریم و اساتید برجسته‌ای چون دکتر منصوری لاریجانی و آیت الله دژکام برگزار خواهد شد که در طی این سلسله برنامه‌ها، ضمن قرائت فاخر آیاتی از قرآن کریم، اساتید مدعو به تبیین نکات عرفانی و تفسیری از اشعار قرآنی حافظ خواهند پرداخت.
مشفقیان همچنین افزود: به دلیل استمرار وضعیت قرمز کرونادر شهر شیراز، این برنامه بدون حضور جمعیت برگزار شده و علاقمندان هر روز می‌توانند این برنامه را ساعت ۱۲:۳۵ ظهر از شبکه استانی سیمای مرکز فارس ملاحظه کنند.
کد مطلب : ۲۳۴۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما