۰
plusresetminus

ترکیدگی لوله گاز در بلوار عدالت، عامل صدای مهیب شب گذشته در شیراز

تاریخ انتشارجمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۳
حادثه‌ای در بلوار عدالت جنوبی رخ داد و موجب شد یکی از خطوط انتقال گاز آسیب ببیند که حادثه کنترل شده و خطری برای ساکنین این بلوار به همراه نخواهد داشت.
ترکیدگی لوله گاز در بلوار عدالت، عامل صدای مهیب شب گذشته در شیراز
در ساعت‌های پایانی پنجشنبه شب، بروز صدایی در محدوده محل کارگاه مترو شیراز، در جنوب شیراز، زمینه نگرانی شهروندان ساکن این منطقه را فراهم کرد.
به گفته رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، ترکیدگی لوله گاز در بلوار عدالت باعث ایجاد صدای بلندی شد.
محمدهادی قانع در این باره افزود: با حضور اکیپ‌های واکنش سریع اداره برق، گاز و آتش نشانی مسائل ایمنی مورد نیاز در این منطقه فراهم شده و زمینه لازم نیز برای ایجاد شرایط ایمن در این حادثه فراهم شده است.
به گفته این مدیر شهری تمامی خطرات احتمالی در نظر گرفته شده و با تلاش نیروهای امدادی شرایط ایمنی به حالت قبل از حادثه برگشته است.
پس از این حادثه برخی از ساکنان محدوده بلوار عدالت شیراز اعلام کردند که جریان گاز منازل آنان قطع و به برخی توصیه شده است که شیر اصلی گاز را ببندند. همچنین کلیپی نیز در فضای مجازی مرتبط با این موضوع منتشر شد که نشانگر خروج برخی از مردم پس از شنیدن صدای بلند بوده است.
روابط عمومی شرکت گاز استان فارس در خبری کوتاه اعلام کرد که یکی از دستگاه‌های مکانیکی در کارگاه مترو خط دوم شیراز، حین حفاری به یکی از لوله‌های گاز آسیب و موجب نشت گاز شده بود.
براساس اعلام روابط عمومی شرکت گاز فارس، کارشناسان اتفاقات و تعمیرات شرکت گاز، بلافاصله جریان اصلی گاز در این خط لوله را قطع و محدوده را ایمن کرده‌اند.
کد مطلب : ۲۳۴۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما