پیام آیت الله دژکام به مناسبت سالروز بسیج سازندگی

18 ارديبهشت 1400 ساعت 13:53

نماینده ولی فقیه در فارس در پیامی به مناسبت روز جهاد سازندگی بیان کرد: صحنه‎هایی که گروه های مختلف جهادی و بسیجیان طی دو سال گذشته در سراسر ایران اسلامی، در همدلی و دست‌گیری از آحاد مختلف مردم به ویژه مستضعفان و محرومان و نیز کمک به کادر درمان و عوامل اجرایی در دستگاه های مختلف رقم زده اند، حماسه بی نظیر و سترگی است که در حافظه تاریخی ملت ما همواره جاودانه خواهد ماند.


متن پیام آیت الله دژکام به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
۱۷ اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل بسیج سازندگی را خدمت همه فرزندان جهادگرم که ردای مقدس بسیج را بر تن دارند تبریک و تهنیت عرض می کنم. شاید هیچ حادثه ای همانند شیوع یک بیماری منحوس و عالم‌گیر همانند کرونا در طی این سالها، نمی توانست اهمیت و ضرورت تشکیل سازمان بسیج سازندگی را به درستی تبیین کند. صحنه هایی که گروه های مختلف جهادی و بسیجیان طی دو سال گذشته در سراسر ایران اسلامی، در همدلی و دست‌گیری از آحاد مختلف مردم به ویژه مستضعفان و محرومان و نیز کمک به کادر درمان و عوامل اجرایی در دستگاه های مختلف رقم زده اند، حماسه بی نظیر و سترگی است که در حافظه تاریخی ملت ما همواره جاودانه خواهد ماند.
گرچه امسال به دلیل محدودیت های کرونایی، توفیق حضور در جمع صمیمانه فرزندان بسیجی و جهادگرم را نیافتم، اما توفیق روزافزون در خدمت خالصانه به امت اسلامی را از خداوند متعال برای یکایک شما عزیزان خواهانم.


کد مطلب: 23504

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23504/پیام-آیت-الله-دژکام-مناسبت-سالروز-بسیج-سازندگی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir