۰
plusresetminus

پرونده ۲۲ محکوم نوجوان به کمیسیون عفو استان ارجاع شد.

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۲
با دستور رئیس کل دادگستری استان فارس 22 محکوم کانون اصلاح و تربیت شیراز به کمیسیون عفو و بخشودگی استان معرفی شدند.
پرونده ۲۲ محکوم نوجوان به کمیسیون عفو استان ارجاع شد.
در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر رییس کل دادگستری استان فارس و مدیر کل صداو سیمای مرکز فارس با حضور در جمع ممدجویان کانون اصلاح و تربیت شیراز ضمن دیدار از بخش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و ورزشی این مرکز و دیدار با مددجویان کودک و نوجوان در جریان طرح اعتکاف پایانی ماه مبارک رمضان قرار گرفتند.
در این طرح که به صورت کشوری در زندان‌های سراسر کشور اجرا می‌شود یک هزار و سی نفر از زندانیان زندان‌های استان فارس شرکت کرده‌اند.
رئیس کل دادگستری فارس در حاشیه این دیدار با بیان اینکه اعتکاف، یکی از سنت‏های حسنه و از مستحبات است که موجب نیل به قرب الهی می‌شود، گفت: برگزاری این طرح اثرات و بازخورد‌های ارزشمند معنوی و اخلاقی برای زندانیان در پی داشته است.
حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی افزود: اعتکاف در زندان‌ها با حضور زندانیان مشتاق برگزار می‌شود و این برنامه معنوی جلوه‌های زیبای ارتباط با خدا و دوری از تعلقات دنیوی و تربیت و تهذیب نفس است.
او بیان کرد: در طرح اعتکاف زندانیان اجرای برنامه‌های مختلف جزء خوانی قرآن کریم و محافل انس با قرآن، مسابقات کتابخوانی، مداحی، توزیع افطاری و سحری ویژه زندانیان، مناجات خوانی ادعیه کمیل و مناجات امیرالمومنین، گروه‌های سرود و تئاتر، دعوت از سخنرانان و مداحان مطرح و ایجاد حلقه‌های مباحث اعتقادی در دستور کار قرار گرفت.
طرح اعتکاف داوطلبانه، همزمان با زندان‌های سراسر کشور با حضور ۱۰۳۰نفر از زندانیان زندان‌های فارس به مدت ۳ روز با رعایت اصول بهداشتی در هواخوری ۱۹ مرکز اقدامات تأمینی و تربیتی با عنوان "طرح اعتکاف در هواخوری خدا" برگزار شد.
 
کد مطلب : ۲۳۵۳۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما