۰
plusresetminus
خطیب نماز عید فطر شیراز:

فتنه‌ای به دنبال دلسرد کردن مردم از انتخابات است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۲
خطیب نماز عید سعید فطر شیراز گفت: مسئله مشارکت در انتخابات، یک تکلیف شرعی و مهمترین موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری است.
فتنه‌ای به دنبال دلسرد کردن مردم از انتخابات است
خطیب نماز عید سعید فطر شیراز، مشارکت در انتخابات را مهمترین مسئله امروز دانست و خاطرنشان کرد که انتخابات آبروی نظام و شرکت در آن یک تکلیف شرعی است.
حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی‌اردکانی، پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت، در خطبه‌های نماز عید سعید فطر شیراز گفت: مسئله مشارکت در انتخابات مهمترین موضوع و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.
امام جمعه موقت شیراز با تاکید بر اینکه برخی به دنبال دستمایه کردن شرایط کرونا برای کمرنگ شدن انتخابات هستند، تصریح کرد که کسانی مردم را از شرکت در انتخابات منع و دلسرد میکنند که در قلوبشان مرض است.
امام جمعه موقت شیراز و خطیب نماز عید فطر بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و اظهار داشت : سخنان فتنه انگیز به دنبال دلسرد کردن مردم در انتخابات است.
وی با اشاره به اینکه گرانی و بی تدبیری، مردم را دلسرد کرده است، اقدامات دولت‌های کنونی و گذشته را بزرگ و قابل تامل دانست و در عین حال خاطرنشان کرد که مهم امروز سفر مردم است.
رضوی اردکانی، حضور و مشارکت در انتخابات را یک تکلیف شرعی برای همه دانست و با بیان اینکه موضوع مهم در انتخابات، انتخاب اصلح است از مردم خواست که تحت تاثیر برخی جوسازی‌ها قرار نگیرند.
خطیب نماز عید فطر شیراز، با بیان اینکه در انتخابات پیش رو باید برای عزت ایران رای داد، گفت: ابتدا بررسی کنید تا انتخابی اصلح داشته باشید و کسی انتخاب شود که دلسوز، شجاع، انقلابی و عدالتخواه باشد.
رضوی اردکانی، فطریه را توجه به بُعد اجتماعی پایان یک ماه روزه داری ذکر و خاطرنشان کرد که اولویت مصرف فطریه، فقرا هستند.
او همچنین با اشاره به درگیری‌های بین جبهه مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی، اضافه کرد که نباید به صهیونیست‌ها مهلت داد.
 
کد مطلب : ۲۳۵۳۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما