۰
plusresetminus

نجات معجزه‌آسای عروس و داماد شیرازی از حادثه

تاریخ انتشارجمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۰
لباس سفید عروس، کم مانده بود که به کفن تبدیل شود. شب تلخ عروس و داماد شیرازی البته با حضور به موقع مأموران آتش‌تشانی تلخ‌تر نشد.
نجات معجزه‌آسای عروس و داماد شیرازی از حادثه
«ساعت ۲۰ پنجشنبه شب در پی تماس رانندگان عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد شدید یک خودرو سواری تویوتا حامل عروس و داماد با گاردریل، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه ۸ و گروه امداد و نجات جاده ای را به محل حادثه در گویم اعزام کرد.»

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز در این باره بیشتر گفت: پس از بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی کمری که متاسفانه حامل عروس و داماد جوان بود به علت نامعلوم با گاردریل حاشیه خیابان برخورد کرده و بر اثر این حادثه، زن و مرد جوان به شدت دچار مصدومیت شده و داخل خودرو گیر کرده بودند.
محمدهادی قانع همچنین با اشاره به حساسیت این حادثه و تلاش تیم امدادی برای نجات جان مصدومان افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و ایجاد ترافیک مصنوعی توسط خودروهای آتش نشانی بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول به وسیله تجهیزات ویژه نجات در کمترین زمان ممکن  مصدومان را از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند و گروه دوم نیز همزمان با قطع جریان برق و جلوگیری از نشت بنزین از آتش سوزی احتمالی خودرو جلوگیری کردند.

به گزارش حافظ خبر، شدت این حادثه به حدی بود که گاردریل از میان خودرو عبور کرده بود.
کد مطلب : ۲۳۵۳۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما