۰
plusresetminus

رونمایی از پوستر جشنواره استانی فیلم کوتاه تچر در مرودشت

تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۸
جشنواره استانی فیلم تچر، در دو بخش آزاد و ویژه در زمینه‌های تاریخ، آیین‌ها و تأثیر آن در سبک زندگی، در دو گونه فیلم داستانی و مستند برگزار می‌شود. پویش‌گران این هنر، پیوندگاه آثار خود را به همراه لیست دست‌اندرکاران، تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ به شماره واتساپ ۰۹۰۳۱۷۳۹۱۸۷ دبیرخانه بفرستند.
رونمایی از پوستر جشنواره استانی فیلم کوتاه تچر در مرودشت
رونمایی از پوستر جشنواره استانی فیلم کوتاه تچر در مرودشت
به گزارش حافظ خبر؛ آیین رونمایی از نخستین پوستر جشنواره فیلم کوتاه تچر در مرودشت و با بودن عبدالصمد سلیمانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت، حمزه علیزاده، کارشناس فرهنگی و هنری این اداره، غلامعلی نوروزی، مسئول دبیرخانه‌های انجمن‌های فرهنگی و هنری، احسان وزیری، نائب رئیس و رادش احسانی، روابط عمومی انجمن فیلم، عکس و پویانمایی مرودشت رونمایی شد.
عبدالصمد سلیمانی، در این آیین گفت: شهرستان مرودشت با داشتن سه اثر ثبتی جهانی در حوزه میراث فرهنگی، از شهرستان‌های باستانی کشور به شمار می‌آید که با داشتن پیشینه تاریخی، می‌تواند در رویدادهای فرهنگی و هنری تاثیرگذار و موثر باشد.
وی افزود: انجمن فیلم، عکس و پویانمایی این شهرستان با حضور هنرمندان تحصیلکرده و با کارکشته، نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه تچر را در راستای شناساندن بناهای تاریخی، آئین‌ها و آداب و رسوم و تاثیرات آن در زندگی، شناخت چهره‌های جوان فیلم‌ساز استان، به کوشش انجمن فیلم، عکس و پویانمایی این شهرستان، برنامه‌ریزی شده است.
سلیمانی ادامه داد: برگزاری این گونه جشنواره‌ها می‌تواند بستری مناسب برای پویایی جوانان توانمند در زمینه فیلم باشد؛ تا گام‌هایی استوار بردارند، از پله‌های پیشرفت یکی پس از دیگری بالا روند و به بلندای این هنر در کشور برسند.
احسان وزیری، دبیر این جشنواره نیز گفت: جشنواره استانی فیلم تچر، در دو بخش آزاد و ویژه در زمینه‌های تاریخ، آیین‌ها و تأثیر آن در سبک زندگی، در دو گونه فیلم داستانی و مستند برگزار می‌شود. پویش‌گران این هنر، پیوندگاه آثار خود را به همراه لیست دست‌اندرکاران، تا پایان تیرماه 1400 به شماره واتساپ 09031739187 دبیرخانه بفرستند.
پوستر جشنواره استانی فیلم کوتاه تچر در مرودشت
 
گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۳۵۸۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما