۰
plusresetminus
رئیس انجمن زرتشتیان شیراز:

شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است

تاریخ انتشارشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۷
رئیس انجمن زرتشتیان شیراز گفت: شرکت در انتخابات وظیفه ملی هر ایرانی است و پیروان ادیان الهی هم در انتخابات ۱۴۰۰ مانند گذشته حضور و مشارکتی حداکثری خواهند داشت.
خسرو قدس/ عکس: محمدمهدی اسدزاده
خسرو قدس/ عکس: محمدمهدی اسدزاده
به گزارش حافظ خبر؛ خسرو قدس با اشاره به اهمیت حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات فرآیندی است که طی آن مردم می توانند از طریق آرای خود، نقش مهمی در اداره امور عمومی کشور ایفا کنند و با انتخاب آگاهانه، سرنوشت و آینده کشور را رقم بزنند.
رئیس انجمن زرتشتیان شیراز ادامه داد: شرکت در انتخابات، وظیفه هر ایرانی است و ما نیز به عنوان یک ایرانی وفادار به وطن با تمام توان به وظیفه خود عمل می کنیم و در پای صندوق‌های رأی حاضر می شویم، زیرا معتقد هستیم که برای سربلندی کشور ایران می بایست در عرصه انتخابات نیز مشارکت داشته باشیم.
قدس افزود: پیروان ادیان الهی همگام با هموطنان ایرانی در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و از هیچ کوششی برای سربلندی و اعتلای این سرزمین فروگذار نخواهند کرد.
وی به نقش پررنگ و مشارکت فعالانه زرتشتیان در عرصه های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: ما سرنوشت خود را از سرنوشت مردم ایران جدا نمی دانیم.
رئیس انجمن زرتشتیان شیراز  گفت:‌ زرتشتیان همواره با مشارکت های فعالانه در عرصه های مختلف نقش مؤثری در تقویت همبستگی و وحدت ملی ایفا کرده‌اند و اکنون هم در نظر داریم که با حضور پرشور خود در پای صندوق های رأی، حماسه باشکوهی را برای کشورمان رقم بزنیم.
لزوم پایبند ماندن دولت منتخب به شعارها و وعده‌های انتخاباتی
قدس در پاسخ به پرسشی در زمینه انتظارات مردم و پیروان ادیان الهی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: از کاندیداها انتظار داریم که با اطمینان داشتن از توانمندی و شایستگی های خود در انتخابات شرکت و به شعارهایی که می دهند، عمل کنند و شعارها و وعده های دور از ذهن و خلاف قانون ندهند.
وی ادامه داد: در حقیقت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی می بایست پس از تأیید توسط مراجع مربوطه، با تمام توان خود در این عرصه حاضر شوند و به وعده های انتخاباتی شان پایبند باشند.
رئیس انجمن زرتشتیان شیراز با اعتقاد به اینکه کاندیداها باید فردی اصلح باشند و با برنامه ای جدی برای حل مشکلات وارد عرصه انتخابات شوند، گفت: کاندیداها باید برنامه ها و اهدافشان را مشخص کنند و راهکارهای خود را برای برطرف کردن مشکلات جامعه ارائه بدهند. آنها بایستی برای وضعیت اقتصادی کشور نیز برنامه های مدون و منسجمی داشته باشند و در مسیر رفع معضلات اقتصادی و معیشتی مردم گام های محکم و اساسی بردارند.
امانتداری از رأی مردم مهمترین وظیفه مجریان انتخابات
قدس امانتداری از رأی مردم را مهمترین وظیفه مجریان انتخابات دانست و عنوان کرد: تمام دست اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات نیز باید صیانت و حفاظت از رأی مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
نباید دلسرد بود
رئیس انجمن زرتشتیان شیراز همچنین گفت: ممکن است سیاستگذاران در یک دوره نتوانند پاسخگوی برخی از نیازهای جامعه باشند اما این موضوع نباید موجب دلسردی و بی اعتمادی مردم از توانمندی دولتمردانی شود که قرار است در آینده سکان هدایت امور کشور را به دست بگیرند.
قدس افزود: من به عنوان یکی از پیروان ادیان الهی تمام تلاش خود را در جهت آگاه‌سازی هم‌کیشان خود و تشویق آنها برای حضور در انتخاباتی سالم و پرشور به کار خواهم گرفت و می توانم قاطعانه بگویم که در این دوره از انتخابات هم مانند گذشته شاهد حضور و مشارکت حداکثری پیروان ادیان الهی خواهیم بود.
 لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در روز برگزاری انتخابات
رئیس انجمن زرتشتیان شیراز  در ادامه بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در روز برگزاری انتخابات تأکید کرد و گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای برگزاری انتخاباتی سالم و آرام از سوی عوامل اجرایی و مردم ضروری است.
وی افزود: ما نیز این موضوع مهم را مورد توجه قرار خواهیم داد و برای تحقق این امر به هم کیشان خود توصیه می کنیم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل اخذ رأی حاضر شوند.
رئیس انجمن زرتشتیان شیراز گفت: امیدوارم مانند ادوار گذشته، شاهد انتخاباتی گسترده و با شکوه باشیم و در فضایی پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شرکت کنیم.
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 28 خردادماه 1400 برگزار می‌شود.
 
کد مطلب : ۲۳۵۸۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما