۰
plusresetminus

رونمایی از سه کتاب پرورشی نوشته بهرام عاشوری در شهرستان لامرد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۷
آئین رونمایی از سه نوشته هنری و پرورشی بهرام عاشوری، با نام‌های علل و ریشه‌های ناهنجاری در نوجوانان، نقش امید در تربیت انسان و ابعاد زیبا شناختی زندگی انسان از دید قرآن، در سالن اجتماعات شهید انصاری فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد برگزار شد.
رونمایی از سه کتاب پرورشی نوشته بهرام عاشوری در شهرستان لامرد
رونمایی از سه کتاب پرورشی نوشته بهرام عاشوری در شهرستان لامرد
به گزارش حافظ خبر؛ به کوشش انجمن کتاب لامرد و با حضور امام جمعه چاهورز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر، انجمن اهل قلم، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی، بخشدار، دهیاران و اعضای شورای بخش چاهورز، آئین رونمایی از سه نوشته هنری و پرورشی بهرام عاشوری، با نام‌های علل و ریشه‌های ناهنجاری در نوجوانان، نقش امید در تربیت انسان و ابعاد زیبا شناختی زندگی انسان از دید قرآن، در سالن اجتماعات شهید انصاری فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد برگزار شد.
فاطمه قرایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد در این آیین گفت: جشن گرفتن برای آفرینش یک کتاب، سنت قشنگی است. هنگامی که کاری نو پا به عرصه فرهنگ می‌گذارد، به مناسبت ورودش باید جشن گرفت. این جشن، پاسداشت تلاش‌های نویسنده‌ای است که واژگان را ماه‌ها، که سال‌ها در اندیشگاهش پرورش داده و به زایش می‌رساند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی لامرد ادامه داد: برگزاری نشست‌های نقد و بررسی کتاب و همچنین بازتاب آن در مطبوعات، به افزایش شمارگان کتاب و سرانه مطالعه کمک می‌کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد افزود: انجمن کتاب لامرد، زیرشاخه انجمن کتاب فارس، در زمینه گسترش و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی همچون برگزاری نشست‌های نقد و بررسی کتاب پویاست و خواهد بود.
وی بهره‌گیری از ابزار هنر را مهم‌ترین و تاثیرگذارترین شیوه شناساندن شهرستان دانست و خواستار پشتیبانی بیش از پیش اعضای جدید شورای اسلامی شهر لامرد در زمینه فرهنگ و هنر شد.
بهرام عاشوری، نویسنده این سه کتاب نیز گفت: ویژگی این رونمایی با برخی رونمایی‌های دیگر این بود که با همه نابسامانی‌هایی که بیماری کرونا در کشور ساخته است، علاقه‌مندی فرهنگیان و اساتید به فرهنگ و پرورش، خوشبختانه این آیین با حضور برخی از اساتید دانشگاه، نویسندگان و نخبگان برگزار شد.
دکتر مرتضی شمالی، دکتر ناصر عاشوری و دکتر سلیمان آزاد از اساتید دانشگاه در این نشست به بررسی کتاب‌های جدید بهرام عاشوری پرداختند.
 
 
گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۳۶۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما