۰
plusresetminus

آغاز به کار نخستین مرکز شبانه روزی واکسیناسیون کرونا در فارس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۰
برای نخستین بار در کشور مرکز واکسیناسیون شبانه روزی حسینیه ثارالله شیراز آماده خدمت رسانی به مردم است.
سردار سرتیپ یدالله بوعلی
سردار سرتیپ یدالله بوعلی
به گزارش حافظ خبر، سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: تمام ظرفیت های مراکز درمانی فارس آماده واکسیناسینه کردن به مردم است و اگرچه آمار موارد بستری مبتلایان به کرونا در بیمارستان های استان رو به کاهش است، اما کماکان آمار ها نگران کننده است و نیاز به توجه بیشتری به رعایت پروتکل های بهداشتی احساس می شود.
فرمانده سپاه فجر استان فارس   با بیان اینکه مرکز واکسیناسیون حسینیه ثارالله شیراز یکی از بزرگترین مراکز تجمیعی واکسیناسیون استان است، تصریح کرد: این مجموعه‌ با همت و همکاری سپاه فجر استان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ۴شهریور آغاز به کار کرد وهمچنین این مرکز ظرفیت تزریق  روزانه ۵هزار دوز واکسن را دارد که در حال حاضر پیرو ابلاغ وزیر بهداشت و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی از روز چهارشنبه ۱۷شهریور  این مرکز به عنوان نخستین مرکز شبانه روزی در کشور معرفی می شود .
وی در ادامه سخنان خود افزود : یادآور می شود که تزریق واکسن در این مرکز مانند دیگر مراکز بر اساس کد ملی برای افراد  با تاریخ تولد ۱۳۵۷به قبل و دانشجویان انجام می‌گیرد.
سردار بوعلی  در پایان اظهار کرد :سپاه و بسیج تا از بین رفتن این بیماری منحوس در کنار مردم با تمام توان به کار خود ادامه خواهند داد .
گفتنی است ضرورت دارد تمام مردم استان اعم از افرادی که واکسینه شدند و یا در نوبت های واکسیناسیون قرار دارند، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مرتب دست ها، پرهیز از دورهمی های خانوادگی و ترددهای غیر ضروری را برای کنترل و غلبه بر کروناویروس جدی بگیرند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۶۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما