۰
plusresetminus
در نشست شورای فرهنگ عمومی استان فارس؛

رونمایی نقشه مهندسی فرهنگی فارس همزمان با یادروز حافظ

تاریخ انتشارشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر بستر فضای مجازی و در جمع تعداد محدودی از اعضای شورای فرهنگ عمومی از تلاش برای رونمایی از سند نقشه مهندسی فرهنگی فارس همزمان با یادروز حافظ، خبر داد.
نشست شورای فرهنگ عمومی فارس/ عکس: محمدمهدی اسدزاده
نشست شورای فرهنگ عمومی فارس/ عکس: محمدمهدی اسدزاده
به گزارش حافظ خبر؛ صابر سهرابی در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس که بگونه مجازی برگزار شد، گفت: تهیه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی فارس از سال ۱۳۹۸ آغاز شد که پس از بررسی نخست، برای بهره‌گیری از دیدگاه اندیشمندان و فرهیختگان استان، در اختیار این گروه از جامعه قرار گرفت.
او با بیان اینکه برای تدوین این سند از دیدگاه۱۶۰۰ نفر از نخبگان، مسئولین، اساتید دانشگاه و ... بهره گیری شده است، ادامه داد: اکنون در گام پایانی تدوین این سند راهبردی هستیم که در ۵ راهبرد کلان تدوین شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خاطرنشان کرد: همه توان ما بر آن است که بتوانیم آن را با حضور رئیس‌جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، ۱۹ مهرماه در آیین بزرگداشت روز حافظ رونمایی کنیم.
دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس خاطرنشان کرد: فارس پیشگام تدوین برش استان نقشه مهندسی فرهنگی بوده است و در این راستا با بررسی ایده خانواده متعالی، یک گام هم پیشتر از آن برداشته‌ایم.
سهرابی یادآور شد: این برش استانی در سه بخش فرهنگ بنیادی، فرهنگ تخصصی و فرهنگ عمومی تنظیم شده است.
 
گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۳۶۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما