۰
plusresetminus
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

اجرای ده هزار و ۳۰۳ عنوان برنامه ویژه دفاع مقدس در استان فارس

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۰
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس امروزدوشنبه 29 شهریور در نشست خبری ، گفت: در استان فارس ده هزار و ۳۰۳ عنوان برنامه که بیش از هزار و صد برنامه آن ویژه و شاخص است، در فارس اجرا می شود .
قاسم علیپور/ عکس: منیره خسروبیگ
قاسم علیپور/ عکس: منیره خسروبیگ
به گزارش حافظ خبر، قاسم علیپور با بیان گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: امروز همه ما و عرصه رسانه در حال مبارزه و جنگ نرم با دشمنان ایران اسلامی هستیم و هشت سال تمام مردان، بزرگمرد ایران اسلامی جنگیدند که بیش از 180 هزار نفر شهید شدند که 15 هزار شهید آن از استان فارس بودند.
وی ضمن بیان اینکه دفاع مقدس درس های زیادی به همه ما داده، عنوان کرد: ایرانیان هیچگاه جلوی متجاوزان سرتعظیم فرود نیاوردند و در دفاع مقدس ثابت کردیم شعار ما می‌توانیم می‌تواند حاکم شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه 10 هزار و 303 عنوان در قالب 9 هزار و 170 برنامه عمومی و یک هزار و 133 برنامه شاخص محوری در مجموعه بسیج و سپاه فجر فارس ویژه هفته دفاع مقدس برگزار می شود، تاکید کرد: شعار محوری برنامه های هفته دفاع مقدس در کشور «ما مقتدریم» است.
وی همچنین از برگزاری تجلیل از رزمنداگان در روز سی ام شهریور خبر داد و افزود: در این برنامه که به صورت کشوری و با سخنرانی ویئو کنفرانسی رئیس جمهور اجرا می شود ،از تعدادی رزمندگان در این برنامه تجلیل خواهد شد و در این هفته اعزام نمادین رزمندگان به جبهه را در شهر شیراز خواهیم داشت .
وی در ادامه به برگزاری یادواره های شهدا هم به صورت مجازی و حضوری اشاره کرد و گفت : فضاسازی شهری با شعار «هر مسجد یک سنگر» اجرایی می شود و شبیه سازی عملیات «والفجر 2» را در شهرستان ارسنجان خواهیم داشت.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان با بیان اینکه برنامه «آبروی محله» در محلات برگزار می شود ،تصریح کرد : نمایشگاه تجهیزات نظامی و محصولات فرهنگی با محوریت دفاع مقدس برپا خواهد شد.
علیپور در پایان اضافه کرد: ادای احترام به شهدا و غبارروبی قبور شهدا، رونمایی از پوستر همایش ملی علمی تخصصی «معرفت عاشورا در هنر و ادبیات مقاومت»، برگزاری نمایشگاه و سوگواره ملی «راه دل» در خیابان عفیف آباد، برگزاری عصر شعر ویژه کارگران و کارخانجات در حافظیه شیراز و سرکشی از بیمارستان ها در طول هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه های این ایام است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۶۳۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما