۰
plusresetminus
در نشست ساماندهی مراکز فرهنگی هنری واوقات فراغت در بوانات؛

صدور مجوز گیم‌نت‌ها اینترنتی شد

مولف : محمدمهدی اسدزاده
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۴
علاقمندان برای راه‌‌اندازی گیم‌‌نت و یا اخذ مجوز آن می‌توانند با مراجعه به پایگاه https://portal.ircg.ir و شماره تلفن 58129-021 تماس گرفته و با شرایط و نحوه راه‌‌اندازی بازیگاه آشنا شوند.
حسین برزگر
حسین برزگر
به گزارش حافظ خبر؛ روند صدور مجوز الکترونیکی بازیگاه (گیم‌نت) در بنیاد ملی بازی‌‌های رایانه‌ای آغاز شد.
حسین برزگر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوانات در نشست ساماندهی مراکز فرهنگی و هنری و اوقات فراغت گفت: با توجه به ابلاغ وظیفه صدور مجوز فعالیت بازیگاه (گیم‌‌نت) به بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگاه صدور مجوز به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان، راه‌اندازی شد.
رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بوانات افزود: با راه‌اندازی این درگاه ضمن انجام مراحلی چون دریافت تقاضای درخواست کننده، اطلاعات و مدارک و هم‌چنین ارائه آموزش رایگان ویژه مدیران بازیگاه به صورت مجازی (به همراه آزمون)، مجوز بازیگاه در کمترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه می‌شود.
حسین برزگر با اشاره به اینکه نخستین مجوز تخصصی این واحدهای صنفی همزمان با هفته دولت صادر و در اختیار بهره‌‌بردار قرار گرفت، ادامه داد: پیش از این، صدور مجوز فعالیت بازیگاه (گیم‌‌نت) به شکل یک مجوز صنفی در شهرستان‌‌‌های مختلف توسط صنوف غیرمرتبط صورت می‌‌گرفت و به همین دلیل شکایت‌ها، تخلفات و مسائل تربیتی زیادی برای استفاده‌کنندگان نوجوان وجوان گزارش شده بود که با آموزش و نظارت بنیاد ملی بازی‌‌های رایانه‌ای تا حد زیادی از آن پیشگیری خواهد شد.
به گفته وی در شرایط جدید، ضمن بلامانع بودن کسب مجوز صنفی مذکور، بازیگاه‌داران ملزم به دریافت مجوز تخصصی هستند.
علاقمندان برای راه‌‌اندازی گیم‌‌نت و یا اخذ مجوز آن می‌توانند با مراجعه به پایگاه https://portal.ircg.ir  و شماره تلفن 58129-021 تماس گرفته و با شرایط و نحوه راه‌‌اندازی بازیگاه آشنا شوند.
 
مولف : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۳۶۴۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما