آموزش و پرورش استان فارس

شروع سال تحصیلی 1400 در فارس با 90 هزار دانش آموز کلاس اولی

1 مهر 1400 ساعت 15:41

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: با پوشش تحصیلی خوبی که در استان انجام شده، ۹۰ هزار کلاس اولی امسال سال تحصیلی خود را در فارس آغاز خواهند کرد.


به گزارش حافظ خبر، فرهاد اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس پنج‌شنبه یکم مهرماه در آیین روز شکوفه‌ها که همزمان با سراسر کشوربیان کرد: در مناطق شهری و پرجمعیت مانند شیراز آموزش را غیر حضوری آغاز خواهیم کرد و در مناطق کم جمعیت روستایی و عشایری با تصمیم شورای مدرسه و در صورت آماده بودن شرایط کلاس‌ها میتواند به صورت حضوری هم برگزار شود.
وی افزود: واکسیناسیون کلاس دوازدهمی‌ها از چند روز پیش اغاز شده و از امروز واکسیناسیون کلاس یازدهمی را هم آغاز خواهیم کرد و بیش از ۹۵ درصد از معلمان فارس در ۲ دوز واکسینه شده‌اند و با واکسینه شدن کامل اولیا و دانش آموزان و با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا امیدوار به بازگشایی مدارس در ماه‌های آینده هستیم.
اسماعیلی عنوان کرد: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی، هدفمند و نظارت‌های متعدد زمینه آغاز سال تحصیلی با کیفیت را در سراسر استان فراهم کرده‌ایم و تمام مدارس فارس آماده شروع سال تحصیلی هستند.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز  نیز در این مراسم با بیان اینکه امسال ۷۲ هزار دانش آموز در مدارس این ناحیه مشغول به تحصیل خواهند شد، گفت: نزدیک به ۷ هزار کلاس اولی در ناحیه ۳ شیراز از امروز سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.
محمد کماندار گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده شرایط خوبی برای دانش آموزان این ناحیه فراهم شده است و این اطمینان را به اولیا و خانواده‌ها می‌دهیم که فرزندانشان سال تحصیلی با کیفیتی را پشت سر خواهند گذاشت.


کد مطلب: 23648

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23648/شروع-سال-تحصیلی-1400-فارس-90-هزار-دانش-آموز-کلاس-اولی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir