۰
plusresetminus

اربعین و هفته دفاع مقدس در دستور کار شورای فرهنگ عمومی زرقان

مولف : محمدمهدی اسدزاده
تاریخ انتشارشنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۶
دفاع مقدس اوج بالندگی، شهادت، ایثار، وحدت و یکپارچگی کشور، پیروی و اطاعت از امام و رهبری و تحقق همه آرمان‌های اسلام ناب محمدی، مکتب حسینی و برترین جلوه‌های زیبایی خدایی است.
نشست شورای فرهنگ عمومی زرقان
نشست شورای فرهنگ عمومی زرقان
به گزارش حافظ خبر؛ چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرقان به ریاست حجت‌الاسلام محمدهادی ربانی شیرازی، امام جمعه و نایب رئیسی مهندس محمد اسداللهی فرماندار زرقان و با حضور ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
احمد جعفری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرقان و دبیر شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، بررسی آیین‌های بزرگداشت اربعین حسینی و پاسداشت هفته دفاع مقدس را دستور کار نشست دانست.
جعفری ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس، ایثار و پایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای، یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز بایستی برای همیشه زنده‌ و هدایت‌بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرقان افزود: دفاع مقدس اوج بالندگی، شهادت، ایثار، وحدت و یکپارچگی کشور، پیروی و اطاعت از امام و رهبری و تحقق همه آرمان‌های اسلام ناب محمدی، مکتب حسینی و برترین جلوه‌های زیبایی خدایی است.
ابراهیم عزیزی در این نشست با گرامی‌داشت اربعین حسینی و یاد و خاطره شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس و 15 هزار شهید والا مقام استان فارس گفت: دفاع مقدس، برگرفته از عاشورای حسينی است.
وی همچنین گزارشی از روند کارها در دولت جدید بیان کرد و افزود: از مهم‌ترین آنها می‌توان به قانون لغو تحریم‌ها و قانون بودجه 1400، طرح صیانت همگانی در نگاه کلان مجلس شورای اسلامی نام برد. اختصاص 5200 میلیارد تومان برای توسعه مناطق کم‌برخوردار و محروم در بودجه 1400، انتقال آب از خلیج فارس و سد تنگ سرخ و برطرف کردن کمبود آب در استان فارس و رونق دوباره به بخش کشاورزی و دامپروری استان است.
 
 
مولف : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۳۶۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما