۰
plusresetminus
برگزاری یادواره شهردار آسمانی، پاسداشت شهدای شهرداری کازرون؛

الگو قرار دادن شهدا تنها راه برون رفت از مشکلات موجود است

مولف : محمدمهدی اسدزاده
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۸
مراسم یادواره شهدای شهرداری کازرون با عنوان «شهردار آسمانی» همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه، سرپرست شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، برخی از روسای ادارات، جمعی از پرسنل شهرداری و خانواده معظم شهدا در سالن اجتماعات شهرداری کازرون برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمد صباحی در یادواره شهدای شهرداری کازرون
حجت‌الاسلام محمد صباحی در یادواره شهدای شهرداری کازرون
به گزارش حافظ خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون؛ مهندس رضا نوذری، سرپرست شهرداری کازرون در این یادواره، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و خیر مقدم به میهمانان اظهار کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا صرفا گرامیداشت یاد و خاطره آنها نیست، بلکه در واقع تلنگری است برای ما که جا پای چه کسانی گذاشته ایم.
وی تصریح کرد: قطعا برگزاری چنین مراسم هایی ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تاثیرات مثبتی روی ما می گذارد و ما اگر عمل، رفتار و گفتار شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم، قطعا موفق خواهیم شد.
الگو قرار دادن شهدا تنها راه برون رفت از مشکلات موجود است
حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه شهر کازرون طی سخنانی وظیفه مردم بعد از جنگ را به حضرت زینب تشبیه کرد و گفت: همانطور که رسالت حضرت زینب بعد از واقعه کربلا بیان واقعیات و زنده نگه داشتن یاد شهدای کربلا بود، ما هم باید این مسیر را ادامه دهیم و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.
حجت الاسلام صباحی الگو قرار دادن شهدا را تنها راه برون رفت از مشکلات موجود عنوان کرد و افزود: اگر در این دوران که تحریم ها، کارشکنی ها و مشکلات اقتصادی مردم را زیر فشار قرار داده است، شهدا را الگوی خود قرار دهیم قطعا مسیر ما هموارتر خواهد شد.
مسئولان طوری عمل کنند که مردم به نظام خوشبین باشند
در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون، خادم خانواده شهدا بودن را افتخاری بزرگ توصیف کرد و گفت: شهدا به رسالت خود عمل کردند و ما هم وظیفه داریم ضمن ادامه دادن راه شهدا، خانواده آنها را تکریم کنیم.
سرهنگ غلامرضا توکل با اشاره به گوشه ای از زندگی نامه شهید مصلحیان، او را مدیری فداکار و خستگی ناپذیر توصیف کرد و افزود: شهید مصلحیان در حالی به جبهه های جنگ رفت که شهردار کازرون بود و نشان داد که پست و مقام دنیوی برای او ارزشی ندارد و این نشانه ایمان قوی ایشان بوده است.
وی اشاره به الگوبرداری از امام حسین(ع) و پیروی از فرامین امام خمینی(ره) را وجه مشترک وصیت نامه اغلب شهدا عنوان کرد و یادآور شد: وظیفه همه ما مسئولین این است که با ارائه خدمات مناسب، مردم را به نظام خوشبین کنیم و با توجه به اینکه صاحب اصلی این نظام مردم هستند، باید تکریم آنها را در اولویت اول قرار دهیم.
پخش چند کلیپ و نماهنگ تولید شده به وسیله شهرداری، خاطره گویی سیدنجیب بازیار یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مرثیه خوانی توسط داود خوش‌کردار مداح اهل بیت، از دیگر برنامه های این مراسم بود.
در پایان مراسم از رزمندگان وخانواده معظم شهدای شهرداری کازرون با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
مولف : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۳۶۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما