۰
plusresetminus
فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه الله (عج) شیراز:

مِهر خیّرین شیراز به مردم مناطق کم‌برخوردار استان سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۴
حمید مرزبان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته مبارک دفاع مقدس بیش از ۷۵۰ بسته لوازم‌التحریر، کیف و کفش در مناطق محروم سیستان و بلوچستان توزیع شد. 
حمید مرزبان
حمید مرزبان
به گزارش حافظ خبر، حمید مرزبان فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه الله (عج) شیراز بیان کرد: همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس بیش از ۷۵۰ بسته لوازم التحریر، کیف و کفش در  روستاهای مناطق محروم از جمله بم پشت شهرستان سراوان توسط گروه جهادی حضرت سیدالشهداء (ع) توزیع شد. 
وی افزود: خادمان گروه جهادی حضرت سیدالشهداء (ع) در طی این مدت به صورت عملی نشان دادند خدمت رسانی به مردم نه مرز جغرافیایی می شناسد و نه در شرایط های سخت تعطیل بردار است چراکه در شرایط مختلف و مناطق مختلف برای خدمت بی منت به مردم تلاش کردند و امروز که احساس خدمت را در مناطق محروم سیستان و بلوچستان دیدند در این مناطق حاضر شدند و خدمت رسانی می کنند.
مرزبان با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی به ترویج و تقویت سبک زندگی جهادی و روحیه های جهادی نیاز داریم یادآور شد: تربیت و کادرسازی جوان انقلابی برای آینده کشور از وظایف و رسالت های مهم ماست که باید به آن اهمیت داده شود.
فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه الله (عج) شیراز بیان کرد: اردوهای جهادی، دانشگاه بزرگ تربیت نیروی جوان انقلابی و کارآمد برای کشور است که مدیران آینده کشور را تربیت می کند و جوانان با حضور در این اردوها هم رسم خدمتگزاری بی منت را یاد می گیرند و هم برای آینده خودسازی و تربیت خواهند شد.
وی اظهار کرد: مدتی قبل توفیق حضور در یکی از مناطق محروم که توسط لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس شناسایی شده بود، پیدا کردیم و پس از بررسی های میدانی با مشکلات و نیازهای مردم شریف روستاهای محروم بم پشت شهرستان سراوان آشنا شدیم. 
مرزبان تصریح کرد: دردهای مردم محروم مناطق سیستان و بلوچستان را درد خودمان می دانیم و الحمدالله با پیگیری هایی که انجام شد کسبه و بازاریان شیراز به صورت خودجوش  برای یاری رساندن به این مردم پای کار آمدند. 
وی ادامه داد: با عنایت پروردگار متعال با کمک خیرین و کسبه شیراز تعداد ۷۵۰ بسته لوازم التحریر، کیف و کفش تهیه و بین دانش آموزان کم برخوردار در این مناطق توزیع شد. 
مرزبان در پایان ضمن تشکر از خیرین بزرگوار یادآور شد: خیرین عزیزی که قصد کمک دارند می توانند از طریق شماره کارت 6273817010156440 به نام گروه جهادی سید الشهداء (ع) اقدام کنند.
ما را در واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/L8u9s2fZKaIG9Uxy02GNUo
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۷۰۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما