۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فجر:

 حمایت سپاه فجر از آثار فاخر هنرمندان انقلابی 

تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۱
آئین اختتامیه جشنواره خاکریز دفاع مقدس و تجلیل از برگزیدگان جشنواره مرد میدان با حضور سردار یدالله بوعلی و حجت‌الاسلام محمودی‌زاده برگزار شد.
سردار یدالله بوعلی/ عکس: شیواالسادات عطاران (خبرگزاری ایرنا)
سردار یدالله بوعلی/ عکس: شیواالسادات عطاران (خبرگزاری ایرنا)
به گزارش حافظ خبر؛ سردار یدالله بوعلی در آیین پایانی جشنواره خاکریز دفاع مقدس گفت: تقدیم بیش از 15 هزار شهید گواه حماسه آفرینی فرزندان خطه فارس در دوران دفاع مقدس است.
وی در این آیین با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: راه شهدا، همان راه شهدای کربلاست و آنان ستارگان هدایت بشر هستند.
فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: یکی از نیازهای مهم نسل نوجوان و جوان شناخت هر چه بیشتر سیره شهداست. برگزاری چنین برنامه‌ها و جشنواره‌هایی که زنده نگهداشتن یاد شهداست، ارزشمند و به نوعی عبادت به شمار خواهد آمد.
سردار بوعلی در حاشیه این آیین با بیان این که سپاه فجر از آثار تولیدی هنرمندان انقلابی حمایت می‌کند، گفت: ظرفیت‌های فرهنگی و هنری سپاه فجر برای کمک به تولید آثار فاخر انقلابی در اختیار هنرمندان و فعالان فرهنگی قرار می‌گیرد و برگزاری چنین جشنواره‌هایی نیز در راستای حمایت و تعالی استعدادهای بومی استان فارس است.
وی با بیان این که رزمندگان استان فارس در دوران دفاع مقدس عملکردی درخشان از خود به یادگار گذاشتند، ادامه داد: تقدیم بیش از 15 هزار شهید، گواه حماسه‌آفرینی فرزندان خطه فارس در دوران دفاع مقدس است.
سردار بوعلی با بیان این که این حماسه‌آفرینی‌ها باید در قالب کتاب، فیلم، مستند و سایر آثار هنری برای آیندگان ثبت و ضبط شوند، یادآور شد: مستندسازی و ثبت حقایق دفاع مقدس رسالت مهم هنرمندان انقلابی است. اگر در این عرصه موفق عمل شود، گنجینه‌ای از تجربیات ارزشمند و راه‌گشا برای تمام امور و نسل‌های آینده به دست خواهد آمد.
فرمانده سپاه فجر تاکید کرد: هنرمندان انقلابی با تولید آثار مخاطب‌پسند، مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و راهی که او آغاز کرده را برای جامعه به‌خصوص نسل جوان تبیین کنند.
در این مراسم که در باغ جهان‌نمای شیراز برگزار شد از مجموعه آلبوم شهدا و کتاب‌های دفاع مقدس رونمایی و از برگزیدگان مرحله استانی جشنواره شعر و داستان مرد میدان از طرف روابط عمومی سپاه فجر تجلیل شد.
ما را در واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/L8u9s2fZKaIG9Uxy02GNUo
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۷۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما