۰
plusresetminus
امام جمعه شیراز:

رفع مشکل معیشت مردم اولویت اصلی در کشور است

تاریخ انتشارجمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۰
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، رفع مشکل معیشت مردم را اولویت اصلی در کشور و استان دانست و گفت: با تحقق شعار سال علاوه بر حل مشکل معیشتی مردم، مشکل اشتغال و تورم نیز حل خواهد شد.
آیت الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نمازجمعه شیراز
آیت الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نمازجمعه شیراز
به گزارش حافظ خبر؛ آیت‌الله لطف‌الله دژکام، در خطبه‌های نماز جمعه شیراز افزود: رهبر معظم انقلاب چندین سال است که به تمام دولتهایی که در کشور بر سرکار می‌آیند تاکید دارند که حل مشکلات اقتصادی را با جدیت دنبال کنند و جهت گیری شعارهای سال نیز در همین زمینه بوده است.
وی با بیان اینکه با تکیه بر توان داخل می‌توان مشکلات اقتصادی را حل کرد ادامه داد: به رغم این تاکیدات و توصیه‌ها، آنچه که طی این سال‌ها شاهد بوده‌ایم این است که کسانی که در راس قدرت بوده‌اند دغدغه این مساله را نداشته‌اند اما امروز قطعا با تغییراتی که در سطح ملی در اداره کشور رخ داده و یک دولت تازه نفس روی کار آمده است این روند اصلاح خواهد شد.
امام جمعه شیراز بیان کرد: هم‌اینک در کشور دولت استقرار یافته و در استان فارس نیز استاندار انتخاب شده و از سوی دیگر شهردار و شورای شهر تازه نفس در کنار ۱۸ نماینده پای کار، همه آماده خدمت هستند و اگر بنا است کاری انجام شود الان زمان آن است.
آیت‌الله دژکام افزود: انتظار ما از مجموعه مدیران استان و دست اندرکاران این است که از حاشیه سازی علیه یکدیگر خودداری کنند، امروز این حاشیه سازی‌ها با شرایطی که کشور در داخل و خارج دارد حرام است، هیچ کس نباید به این بهانه که نگاه و تفکر من با دیگری متفاوت است اقدام به حاشیه سازی کند.
وی اضافه کرد: امروز رفع مشکل معیشت مردم در اولویت است و بر هر فردی که دغدغه دینی دارد واجب است که برای حل مشکلات مردم و تولید گام بردارد.
نماینده ولی فقیه در فارس افزود: اگر فارس بتواند به عنوان یک استان پیشرو  توسعه و پیشرفت کشور، خود را مطرح کند علاوه بر پاسخ به نیازهای داخلی می‌تواند پیشران حرکت کشور نیز باشد.
استکبار به دنبال ایجاد تاخیر در مساله نابودی اسرائیل است
آیت‌الله دژکام در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جریان استکبار جهانی و در راس آن آمریکا با همدستی اسرائیل به دنبال ایجاد تاخیر در تحقق یک مساله مهم یعنی نابودی رژیم صهیونیستی است.
وی ادامه داد: چندی پیش وزیر خارجه اسرائیل برای افتتاح سفارت این رژیم غاصب به کشور بحرین رفت، بحرینی که حاکمان امروز آن نوکران انگلیس و ضد تفکر مردم بحرین هستند.
امام جمعه شیراز اضافه کرد: در کشور عراق هم یک عده‌ای از همین مزدوران اسرائیل نشستی را در اربیل برپا کردند برای عادی سازی روابط با اسرائیل که پاسخ این اقدام را مردم  عراق دادند و این حرکت را محکوم کردند.
آیت‌الله دژکام گفت:  به سران کشورهایی که با تطمیعی که از ناحیه دشمنان اسلام می‌شوند مواضعی می‌گیرند که لطمه به امت اسلامی وارد می‌شود هشدار می‌دهیم که مراقب باشند که پاسخ این کار خود را خواهند دید.
امام جمعه شیراز گفت: در چنین شرایطی دشمن در حال تلاش است که ما را درگیر مساله‌ای کند تا نتوانیم منافع عمومی کشور را تامین کنیم و باید با هوشیاری و بیداری در جهت حل مشکلات اقتصادی کشور گام برداریم.
ما را در واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/L8u9s2fZKaIG9Uxy02GNUo
کد مطلب : ۲۳۷۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما