۰
plusresetminus
نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی:

ظریف گمان می‌کند علامه دهر است

تاریخ انتشارجمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۰
ظریف چون می تواند با لهجه خیابان گردی آمریکایی حرف بزند، فکر می‌کند از دماغ فیل افتاده و «علامه دهر» است.
فریدون عباسی دوانی
فریدون عباسی دوانی
به گزارش حافظ خبر؛ فریدون عباسی، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این که آیا توافق آژانس و سازمان انرژی اتمی، مصوبه اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را دور زده است یا خیر، گفت: دولت قبل برای دور زدن و عدم اجرای این قانون تلاش‌های زیادی کرد. این مصوبه مجلس را مزخرف می‌دانستند و حتی یکی از مقامات، دقیقاً همین عبارت «مزخرف» را در مورد قانون مجلس به کار برده بود. نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ظریف جلسه‌ای که با حضور رئیس مجلس برای بررسی این قانون تشکیل شده بود، را ترک کرد و حرف‌های نادرستی زده بود. این افراد از دماغ فیل افتاده بودند و فکر می‌کردند چون می‌توانند زبان انگلیسی را با لهجه خیابان گردی آمریکایی حرف بزنند «علامه دهر» هستند.
عباسی تصریح کرد: مردم این افراد را شناختند و آنها در تاریخ زیر خروارها بدنامی دفن خواهند شد و تاریخ هیچ گاه از آنها به خوبی یاد نخواهد کرد. وی اظهار داشت: دولت تدبیر آیین نامه اجرای این قانون را نمی‌نوشت و تلاش داشت قانون راهبردی لغو تحریم‌ها را اجرایی نکند، اما به دلیل اینکه مجازات برای عدم اجرای این قانون در نظر گرفته شده بود، دولت ناچار به اجرای بخشی از قانون شد. ۵۰، ۶۰ درصد این قانون اجرایی شد. کمیسیون اصل ۹۰ در حال بررسی میزان اجرای این قانون در دولت دوازدهم است که این گزارش رسماً قرائت خواهد شد.
ما را در واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/L8u9s2fZKaIG9Uxy02GNUo
کد مطلب : ۲۳۷۳۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
ایرج
feedback
Iran, Islamic Republic of
نه شما علامه هستید که فکر می کنید مملکت مث پادگان اداره میشه! از دانشگاههای خودتون مدرک گرفتید ولی سواد دیپلماسی ندارید. والا یکی از نمایندگان همفکر شما را میشناسم که تا سیکل بیشتر نخونده بود ولی الان بهش میگن دکتر. خب معلومه از کجا مدرک گرفته !!!!!!!
بسم الله الرحمن الرحیم.
دوست گرامی ایشان نگفته‌اند که خودشان علامه هستند. برای ادعای دیگر خود نیز نیاز به سند است. اگر نماینده‌ای تا سیکل بیشتر نخوانده است بهتر است با نام و نشان از بالا رفتن وی جلوگیری شود.
feedback
مگه هر کی از دانشگاه های خودمان مدرک گرفت نمیتونه باسواد باشه؟