۰
plusresetminus
در نشست میان شهرداری شیراز و اداره ثبت اسناد فارس رخ داد؛

عقد تفاهم‌نامه برای حل مشکلات شهر شیراز

تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۸
عقد تفاهم‌نامه شهرداری شیراز و اداره ثبت اسناد فارس بسیاری از مشکلات را مرتفع می‌کند.
عقد تفاهم‌نامه برای حل مشکلات شهر شیراز
به گزارش حافظ خبر؛ سید احسان اصنافی، شهردار شیراز گفت: اداره ثبت اسناد و شهرداری از قدیمی‌ترین پایه‌های مدیریت شهری هستند که همکاری بیشتر آن‌ها سبب خوشنودی بیشتر مردم می‌شود از این رو هرچه بتوانیم ادبیات خود را به یکدیگر نزدیک کنیم، مردم کمتر دچار سردرگمی خواهند شد.
وی همچنین به موضوعاتی چون اسناد پروژه‌های مشارکتی، املاک فاقد سند و مشاعی اشاره کرد و گفت: همکاری شهرداری با اداره املاک و اسناد بسیاری از این مشکلات را مرتفع خواهد کرد. اگر تفاهم‌نامه همکاری شهرداری شیراز و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان فارس هرچه زودتر بسته شود، بسیاری از مشکلات مردم کاسته خواهد شد.
اصنافی ادامه داد: با عقد این تفاهم‌نامه از مواردی چون مکاتبات زائد و موازی‌کاری جلوگیری خواهد شد.
سید مهدی هاشمی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس نیز در این نشست گفت: شهر شیراز با جمعیت نزدیک به دو میلیون نفر باید به سمت الکترونیکی شدن حرکت کند.
وی ادامه داد: در این راستا از ظرفیت‌های ایجاد شده با تعامل دو طرف می‌توان بهره گرفت.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس بیان داشت: آماده تعامل و همکاری با شهرداری شیراز در زمینه‌های املاک، اسناد و خدمات الکترونیکی هستیم.
هاشمی درباره عقد تفاهم‌نامه همکاری شهرداری شیراز و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان فارس افزود: با نهایی و عملیاتی شدن این تفاهم‌نامه بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
ما را در واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/L8u9s2fZKaIG9Uxy02GNUo
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۷۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما