۰
plusresetminus

پایان رویداد خلاق کارآفرینی نیازمندان استان فارس

مولف : محمدمهدی اسدزاده
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۶
رویداد خلاق کارآفرینی با محوریت اسباب‌بازی و کسب و کارهای مرتبط ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، برگزیدگان خود را شناخت.
محمد بذرافشان
محمد بذرافشان
به گزارش حافظ خبر؛ محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، ۱۰ مهرماه در جمع خبرنگاران از پایان فرایند یک ماهه رویداد خلاق كارآفرينی  «اسباب‌بازی» خبر داد و گفت: این رویداد نگاهی نو به ظرفیت‌های شهرستان‌ها در حوزه کسب و کارهای کوچک بود که کمیته امداد امام خمینی استان فارس با همکاری پارك علم و فناوري استان فارس، جهاد دانشگاهی استان فارس، فن بازار منطقه‌ای استان فارس، كارخانه نوآوری شيراز و شركت ايده شكوفا برتر برگزار کرد.
وی، نقطه عطف این رویداد را برگزاري دوره حضوری و مجازی دانست و افزود: در هنگام داوری نهایی، ۲۰ گروه  راه‌اندازی شد که ١٢ گروه، ایده‌های خود را به کارشناسان دادند و در پایان سه ایده از اداره‌های تابعه، برتر شدند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس یادآور شد: بازی كارتی رو ميزی، اپليكيشن كودكا و كره زمين سخنگو برگزیدگان یکم تا سوم شدند.
گفتنی است اين رویداد کارآفرینی با نگرش به «اسباب‌بازی و كسب و كارهای مرتبط، صنایع خلاق» در راستای آشنایی مددجویان با ادبیات کسب و کار و پلکان راه‌اندازی یک ایده تا بازارسازی و گسترش و توانمندسازی فرهنگ کارآفرینی و با انگیزه بسترسازی برای راه‌اندازی ایده‌های استارتاپی و دانش‌بنیان از ۲۵ مردادماه تا یک مهرماه به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.
ما را در واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/L8u9s2fZKaIG9Uxy02GNUo
مولف : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۳۷۴۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما