فرمانده سپاه فجر:

عمران و آبادی محلات محروم مورد توجه ویژه شهرداری شیراز قرار بگیرد

11 مهر 1400 ساعت 14:06

گزارشگر : منیره خسروبیگ

سردار بوعلی گفت: حداکثر ظرفیت‌های سپاه فجر و بسیجیان در راستای کمک به شهرداری و خدمت خالصانه و صادقانه به شهروندان محلات محروم شیراز بکارگیری خواهند شد.


به گزارش حافظ خبر؛ سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس به همراه جمعی از مسئولان سپاه فجر با مهندس سید احسان اصنافی، شهردار شیراز دیدار کردند.
سردار بوعلی در این دیدار بیان کرد: اقشار تخصصی بسیج با تمام ظرفیت آماده همکاری و تعامل با مجموعه شهرداری شیراز در راستای خدمت رسانی به شهروندان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) هستند.
وی افزود: روحیه بسیجی و کار و مدیریت جهادی می تواند آسیب های اجتماعی و محرومیت را از چهره محلات محروم شیراز بزداید و این موضوعی است که باید همواره مورد توجه ویژه و پیگیری مدیران کلانشهر شیراز قرار داشته باشد.
فرمانده سپاه فجر عنوان کرد: نام شیراز به عنوان مهم "سومین حرم اهل بیت «علیهم السلام»" مزین شده و این یک فرصت بسیار ارزشمند و زمینه ای برای رشد و تعالی این کلانشهر در حوزه های اجتماعی، عمرانی، فرهنگی، سیاحتی و زیارتی است.
وی با بیان اینکه قرارگاه شهید اسکندری سپاه فجر در 31 محله محروم در حال فعالیت های عمرانی، فرهنگی و محرومیت زدایی است، گفت: با همکاری و تعامل هر چه بیشتر دو مجموعه سپاه و شهرداری می توانیم گام های موثری در رفع محرومیت این محلات برداشته و موجبات رضایت مردم را فراهم آوریم.
سردار بوعلی با بیان اینکه هدف و خواست قلبی ما درخشش و موفقیت مجموعه شهرداری و شورای شهر است، ادامه داد: حداکثر ظرفیت های سپاه فجر و بسیجیان در راستای کمک به شهرداری و خدمت خالصانه و صادقانه به شهروندان محلات محروم شیراز بکارگیری خواهند شد.
فرمانده سپاه فجر تصریح کرد: حوزه ورزش نیز یکی از مسائل و موضوعات مهمی است که باید بیش از پیش مورد توجه مدیران کلانشهر شیراز قرار بگیرد و چه در زمینه حمایت از ورزش های تیمی و قهرمانان ورزشی و چه در زمینه ترویج ورزش های همگانی یک برنامه ریزی دقیق و موثر انجام شود.
مهندس سید احسان اصنافی شهردار شیراز و مهندس مهدی طاهری رییس شورای شهر شیراز نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی به امور محلات کم برخوردار کلانشهر شیراز نسبت به همکاری و تعامل مجموعه شهرداری با سپاه و بسیج در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان اعلام آمادگی کردند.
ما را در واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/L8u9s2fZKaIG9Uxy02GNUo


کد مطلب: 23747

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23747/عمران-آبادی-محلات-محروم-مورد-توجه-ویژه-شهرداری-شیراز-قرار-بگیرد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir