۰
plusresetminus
وزیر کشور در آیین تودیع و معارفه استاندار جدید فارس:

همه با هم برای ایرانی اسلامی

هیچ فاصله‌ای، بین مردم و دولت نیست
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۹
وزیر کشور امروز دوشنبه ۱۲مهر در مراسم تودیع و معارفه استاندار فارس گفت: مردم بدانند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دولت اسلامی این است که هیچ فاصله‌ای، بین مردم و دولت نیست.
احمد وحیدی
احمد وحیدی
به گزارش حافظ خبر، احمد وحیدی در این مراسم که با حضور مسولین استانی برگزار شد با بیان اینکه خدمت در این نظام کوچک و بزرگ ندارد ،افزود :خدمت به نظام و مردم یک افتخار بزرگ محسوب می شود .
 وی عنوان کرد :هرکسی در هر جا و مکانی با هر سنی در خدمت این نظام و کشور امام زمانی قرار داشته باشد باید به خود ببالد و بداند خداوند به او توفیق داده است .
وزیر کشور دولت سیزدهم تاکید کرد :این یک امتحان است و باید در این امتحان سربلند بیرون بیاییم .
وحیدی با بیان اینکه امروز در کنارهم هستیم تا از زحمات رحیمی استاندار فارس تقدیر و تشکر کنیم ،تصریح کرد :استاندار سابق فارس با تمام وجود آنچه را در بضاعت داشته انجام داده و خداوند اگر کافی به وی عنایت فرماید.
وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد :استاندار جدید فارس به تلاش مستمر ،ایمان و پیگیری مشهور است و امروز مسولیتی سنگین در این استان که ملقب به سومین حرم اهل بیت(ع) پیدا می کند.
سردار وحیدی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی با یک کلمه کوتاه و حکیمانه جایگاه رفیعی برای فارس ایجاد کردند گفت : ثقل معنوی و فرهنگی این استان بسیار اهمیت دارد و این فارس از جایگاه والایی برخوردار است.
وزیر کشور اظهار کرد :باید در انسانی که به نام سومین حرم اهل بیت نام دارد در راستای نیاز های مردم ،رفع مطالبات مردمی قدم های بلندی را برداریم .
 وی با بیان اینکه استاندار جدید به تنهایی نمی تواند مشکلات را حل کند ،گفت :با کمک دستگاه های اجرایی و تمامی مردم و تقسیم وظایف به راحتی می توانیم شاهد پیشرفت استان باشیم . 
 وحیدی ادامه داد :مسولیت این دولت این است که مسولین در خدمت مردم باشند و اگر مردم دچار مشکل شدند فرماندار به رفع مشکلات مردم به دلسوزی بپردازد .
  وزیر کشور گفت : باید همه در پیشرفت استان سهیم باشند.
 وزیر کشور با اشاره به اینکه پیوند دولت و ملت یعنی اینکه هر کسی در هر جایگاهی کمک کند تا استان به پیشرفت برسد، اظهار کرد: هرگاه دولت و ملت یکی شدند مردم سالاری دینی تحقق می یابد و ترکیب دولت و ملت باهم به مردم سالاری دینی منجر می شود.
 وی با اشاره به اینکه دغدغه همه مسئولین نیازهای مردم شریف است، تاکید کرد: مردمی که 15 هزار شهید تقدیم کردند و می درخشند و الهام آفرینی و الهام بخشی کار این استان است، استان فارس به نام نامی حرم اهل بیت (ع) باید به لحاظ رفاه، اقتصاد، پیشرفت و نبودن تنازعات به الگو مبدل شود.
 وحیدی با اشاره به اینکه در استانداری به روی همه باز است و استاندار هم باید خود را خادم مردم بداند، تاکید کرد: دولت سیزدهم یکی از مهمترین اهدافش اینست که به طور عینی تحقق بخشد.
 وی با اشاره به اینکه مطلوب این دولت اینست که مسئولین در خدمت مردم باشند، یادآور شد: اگر در شهری مردم دچار مشکل شدند، فرماندار به رفع مشکلات مردم با دلسوزی بپردازد، این می شود دولت اسلامی است دولت اسلامی حتما و حتما باید فاصله بین او و مردم نداشته باشد و چنین دولتی بلافاصله به جامعه اسلامی تبدیل می شود.
 وحیدی با اشاره به اینکه جامعه ای که در آن خیرخواهی و معنویت در آن موج می زند، تاکید کرد: مسائل متعددی وجود دارد، فارس ظرفیت دارد که اقتصاد دانش بنیان را توسعه دهد و اقتصاد دیجیتال باید به خوبی در استان رشد پیدا کند.
 وزیر کشور با اشاره به اینکه گردشگری مذهبی، سلامت، طبیعی و باستانی هم سرجای خود قرار دارد، تاکید کرد: نباید هیچ زمانی را برای جلب سرمایه از دست بدهیم و مجوزها در عرض نیم ساعت باید صادر شود.
 وحیدی در پایان گفت: باید فارس را به نقطه مناسبی که در شان استان و سومین حرم اهل بیت (ع) برسانیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۷۶۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما