۰
plusresetminus
استانداری فارس

فراجناحی بودن هدف اصلی استاندار جدید فارس

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۹
استاندار جدید فارس امروز دوشنبه ۱۲مهر در مراسم تودیع و معارفه که با حضور وزیر کشور و مسولین استانی برگزار شد گفت :من از این به بعد خدمتگزار تمام مردم هستم .
فراجناحی بودن هدف اصلی استاندار جدید فارس
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه با بیان اینکه تمام گروه های سیاسی برای من محترمند و تاج سر من هستند تصریح کرد: فعالیت‌های زیادی در طی این سال‌ها انجام شده ،که بی‌انصافی است اگر کار ها و فعالیت های گذشتگان دیده نشود .
 
وی با بیان به معنویات رهبری عنوان کرد : امیدوارم که با کمک نخبگان و جوانان این مرز و بوم بخصوص استان فارس بتوانیم باعث رشد و توسعه هر چه بیشتر فارس شویم .
 
محمدهادی ایمانیه با بیان به اینکه استان فارس و شیراز مهد فرهنگ ،علم و دیانت است اظهار کرد :باید برای رسیدن به قله‌ای که رهبری تعیین کردند، تلاش کنیم و سومین حرم اهل بیت باید در محور کارها قرار بگیرد. 
 
استاندار فارس بیان کرد: تلاش می‌کنم که ۵ هزار پروژه‌ نیمه تمام استان به نتیجه برسد که البته این مهم احتیاج به همت و خلوص نیت و تلاش و حرکت‌های جهادی دارد و بدون وحدت امکانپذیر نیست. 
 
وی تصریح کرد: سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه در استان باید با هم همراهی کنند تا با کمک همه از جمله خیرین و دانشگاهیان مشکلات استان حل شود. 
 
استاندار فارس با تاکید بر اینکه اولویت در استان مباحث فرهنگی و اعتقادی است، تصریح کرد: در اقتصاد استان؛ شهرک‌های صنعتی، معادن و ایجاد زنجیره از معدن به محصولات نهایی همچنین کشاورزی در استان فارس نیاز به کارهای جدی دارد؛ در زمینه راه و راه آهن پروژه‌های زیادی وجود دارد که باید با هم افزایی از دانشگاه، نخبگان و ظرفیت عشایر استفاده کرد. 
 
ایمانیه در ادامه سخنان خود افزود :گردشگری در فارس ظرفیت های بسیاری دارد و باید به این ظرفیت ها بخصوص گردشگری سلامت توجه ویژه ای شود .
 
استاندار فارس با اشاره به ظرفیت‌های فارس در هیئت دولت و مجلس و سرمایه‌گذاران تاکید کرد :استفاده از ظرفیت‌ها در راستای توسعه استان باعث پیشرفت خواهد شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۷۶۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما