۰
plusresetminus
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

شیراز میزبان جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان + جدول پخش فیلم‌ها

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اعلام میزبانی تالار حافظ شیراز برای نمایش آثار سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، گفت: نسل جدید کودکان و نوجوانان تفاوت‌های عمده‌ای با نسل گذشته خود دارند و این جشنواره در راستای کشف استعدادها، رشد، تعالی دانش و هنر این رده سنی برگزار شده است.
صابر سهرابی
صابر سهرابی
به گزارش حافظ خبر؛ صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه نسل جدید کودکان و نوجوانان تفاوت‌های عمده‌ای با نسل گذشته خود دارند و از بدو تولد، دیجیتال زندگی کرده‌اند، گفت: این جشنواره در ارائه خدمات و نحوه تعامل با مخاطبان خود از دوره های پیشین تحولی جدی را هدف قرار داد. از این رو در حوزه سیاست‌گذاری، رویکردهای تازه‌ای در بخش‌های مختلف این جشنواره اتخاذ شده است و شیراز نیز میزبان جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، ورود کودکان و نوجوانان به سالن سینمایی را تنها با پیروی از شیوه‌نامه‌های بهداشتی و داشتن ماسک مقدور است و افزود: سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در تعدادی از استان‌های سراسر کشور از جمله فارس برگزار می‌شود.
سهرابی ادامه داد: ۱۰ فیلم بخش مسابقه این جشنواره در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، از روز ۱۶ مهر تا ۲۰ مهر در دو سانس ۱۵ و ۱۷ بر اساس جدول روی پرده می‌رود.
جدول پخش فیلم های سی و چهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان شیراز
ما را در واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/L8u9s2fZKaIG9Uxy02GNUo
گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۳۷۷۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما