۰
plusresetminus
امام جمعه شهرستان فیروزآباد:

کشورهایی که امنیت‌شان وابسته است، در مقابل ایران احساساتی نشوند

تاریخ انتشارجمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۴
یکی از شرايط تقویت تولیدات داخلی این است که واردات کالاهای مشابه آن را منع کنیم و در مقابل تولیدکنندگان نیز باید کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند تا خریدار ایرانی از کالای با کیفیت خرید کند، وظیفه مردم نیز این است که جهت حمایت از تولید داخل و اشتغال زایی، کالای ایرانی خرید کنند.
حجت‌الاسلام محسن‌رضا بشارت
حجت‌الاسلام محسن‌رضا بشارت
به گزارش حافظ خبر؛ حجت‌الاسلام  محسن‌رضا بشارت، امام جمعه شهرستان فیروزآباد، در خطبه‌های نماز جمعه ١۶ مهرماه گفت: مهم‌ترین مطلب دعوت به تقوا است. حقیقت تقوا، پرهیز از گناه است. پرهیز از بی‌تفاوت بودن نسبت به اطرافیان و اتفاقات پیرامون ماست. فرد با تقوا اجازه نمی‌دهند، محرم و صفر را در مجلس سوگواری بنشیند و بعد از پایان آن به مراسم عیش و نوش برود و دل جان به موسقی لهوی بسپارد. 
وی افزود: انسان با تقوا می‌داند که عالم دارای حساب و کتاب است و در قیامت از همه چیز پرسیده می‌شود. اولین سوال نماز است و سوال دیگری که پرسیده می‌شود امام است؛ که چه کسی را به عنوان امام و رهبر خود گرفتید، انتخاب شما غدیر بود یا سقیفه، در قیامت همه با امام خود محشور می‌شوند. 
بشارت ادامه داد: بعضی‌ها ادعای تقوا دارند اما سالوسند. اگر کار برای خدا نباشد تاریخش زود تمام می‌‌شود. 
وی با اشاره به هفته وقف و نیروی انتظامی یادآور شد: نقش نیروی انتظامی در امنیت حائز اهمیت است، همان گونه که رهبری فرمودند، امنیت کشور ما امنیتی پایدار و مستقل است و وابسته به دیگران نیست. در حالی که حتی امنیت برخی کشور های اروپایی نیز وابسته است. 
او خاطرنشان کرد: توصیه ما به کشور هایی که امنیتشان مستقل نیست این است که در برابر ایران احساساتی نشوند. 
حجت‌الاسلام بشارت با قابل توجه خواندن حضور  ریاست جمهوری در میان مردم گفت: امیدوارم آقای رئیس جمهور به استان و شهر ما نیز سفر کنند. 
او با دعوت به خرید و حمایت از تولیدات داخل و اشاره به دستور رهبری مبنی بر ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای به کشور افزود: یکی از شرايط تقویت تولیدات داخلی این است که واردات کالاهای مشابه آن را منع کنیم و در مقابل تولیدکنندگان نیز باید کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند تا خریدار ایرانی از کالای با کیفیت خرید کند، وظیفه مردم نیز این است که جهت حمایت از تولید داخل و اشتغال زایی، کالای ایرانی خرید کنند.
ما را در واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/L8u9s2fZKaIG9Uxy02GNUo
گزارشگر : آرش جوکار
کد مطلب : ۲۳۷۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما