دانشگاه علوم پزشکی شیراز

دانشجویان نخبه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند

20 مهر 1400 ساعت 23:34

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سفر زیارتی دانشجویان نخبه این دانشگاه به مشهد مقدس خبر داد.


به گزارش حافظ خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید مقامی گفت: این ویژه برنامه با عنوان طرح «آینده روشن» از سمت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برنامه ریزی ودر حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه امیدبخشی به جوانان نخبه و باور توانمندی‌های آنان در مسیر اعتلای کشور یکی از مهم‌ترین محورهای تاکیدی رهبر معظم انقلاب است، افزود: در این طرح ۶۵ نفر از دانشجویان نخبه که با رتبه سه رقمی سال گذشته وارد دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی شیراز شدند به همراه تعدادی از اساتید و هیئت علمی دانشگاه حضور دارند که روز گذشته با قطار و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به این سفر معنوی اعزام شدند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه از این تعداد 46 نفر آقا و 19 نفر خانم هستند، عنوان کرد: این اولین برنامه دورهمی نخبگان دانشگاهی دانشگاه‌های سراسرکشور است که به مدت یک هفته در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) همراه با اجرای ویژه برنامه‌هایی برای این دانشجویان برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حمید مقامی دلیل اصلی این سفر را توجه بیشتر به دانشجویان نخبه دانست و عنوان کرد: جوانان نخبه باید با بصیرت و تفکر انقلابی همراه با کار و تلاش و شکست مشکلات، بر ظرفیت وجودی خود بیفزایند و بدون توقف، مسیر پیشرفت را ادامه دهند.


کد مطلب: 23846

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23846/دانشجویان-نخبه-دانشگاه-علوم-پزشکی-شیراز-سفر-زیارتی-مشهد-مقدس-اعزام-شدند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir