۰
plusresetminus
نمایشگاه های بین المللی فارس

قطع حلقه های وابستگی به خارج هدف اصلی نمایشگاه های بین المللی فارس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۵
بیست و دومین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری به همراه دومین نمایشگاه تخصصی صنعت فرش ماشینی، موکت و کفپوش ها با حضور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس جمعی دیگر از مسئولان استان و فعالان برتر حوزه این صنایع در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس شروع به کار کرد.
قطع حلقه های وابستگی به خارج هدف اصلی نمایشگاه های بین المللی فارس
به گزارش حافظ خبر، مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه ها در راستای فرمان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص منع واردات لوازم خانگی خارجی و حمایت بیشتر از تولید کنندگان داخلی در دستور کار قرار گرفت که در بازه زمانی کوتاهی برنامه ریزی و خوشبختانه با استقبال و حضور پر رنگ بیش از 60 شرکت و برند برتر تولید محصولات داخلی روبرو شده و برگزار میشود.

سید محمود موسوی بیان کرد: سالن حافظ شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به بیست و دومین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی اختصاص یافته که مشارکت کنندگان آن با زمینه فعالیت تولید انواع لوازم خانگی شامل یخچال و فریزر، اجاق گاز و فر، هود ، لباسشويي ،سينك ، لوازم صوتی و تصویری ، جارو برقی ، ظروف اشپزخانه ، دستگاه تصفیه آب ، چرخ خياطي و غیره به ارائه و معرفی آخرین محصولات خود می پردازند.

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس گفت : 45 درصد مشارکت کنندگان نمایشگاه لوازم خانگی از استان فارس و مابقی از استان های تهران ، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و زنجان در این نمایشگاه حضور دارند.

موسوی از اختصاص دو سالن بهار و سرو به دومین نمایشگاه تخصصی صنعت فرش ماشینی، موکت و کفپوش ها خبر داد و افزود: مشارکت کنندگان نمایشگاه فرش ماشینی از استان های فارس، تهران، اصفهان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی محصولات خود از جمله انواع فرش ماشینی، موکت و کفپوش را در معرض دید بازدید کنندگان می گذارند.

وی همچنین به رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مقابله با شیوع ویروس کرونا در نمایشگاه ها اشاره کرد و عنوان کرد: بازدید از این نمایشگاه ها صرفا با دریافت بلیت الکترونیکی امکانپذیر است و مراجعه کنندگان میتوانند از وبسایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir نوبت بازدید رایگان خود را دریافت نمایند تا تعداد افراد حاضر در سالن ها کنترل و از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

موسوی با اعلام این که پایگاه واکسیناسیون نمایشگاه بین المللی فارس نیز فعال می باشد گفت: تمامی افراد می توانند با همراه داشتن کارت ملی خود به سالن ملاصدرا مراجعه و واکسن کرونا تزریق کنید. 
نمایشگاه های لوازم خانگی و فرش ماشینی تا روز جمعه مورخ 23 مهر 1400 دایر بوده و علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه ها با دریافت نوبت بازدید همه روزه از ساعت 16 تا 21 به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس – شهرک گلستان مراجعه کنید .
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۸۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما