نمایشگاه های بین المللی فارس

قطع حلقه های وابستگی به خارج هدف اصلی نمایشگاه های بین المللی فارس

21 مهر 1400 ساعت 14:05

گزارشگر : منیره خسروبیگ

بیست و دومین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری به همراه دومین نمایشگاه تخصصی صنعت فرش ماشینی، موکت و کفپوش ها با حضور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس جمعی دیگر از مسئولان استان و فعالان برتر حوزه این صنایع در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس شروع به کار کرد.


به گزارش حافظ خبر، مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه ها در راستای فرمان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص منع واردات لوازم خانگی خارجی و حمایت بیشتر از تولید کنندگان داخلی در دستور کار قرار گرفت که در بازه زمانی کوتاهی برنامه ریزی و خوشبختانه با استقبال و حضور پر رنگ بیش از 60 شرکت و برند برتر تولید محصولات داخلی روبرو شده و برگزار میشود.

سید محمود موسوی بیان کرد: سالن حافظ شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به بیست و دومین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی اختصاص یافته که مشارکت کنندگان آن با زمینه فعالیت تولید انواع لوازم خانگی شامل یخچال و فریزر، اجاق گاز و فر، هود ، لباسشويي ،سينك ، لوازم صوتی و تصویری ، جارو برقی ، ظروف اشپزخانه ، دستگاه تصفیه آب ، چرخ خياطي و غیره به ارائه و معرفی آخرین محصولات خود می پردازند.

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس گفت : 45 درصد مشارکت کنندگان نمایشگاه لوازم خانگی از استان فارس و مابقی از استان های تهران ، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و زنجان در این نمایشگاه حضور دارند.

موسوی از اختصاص دو سالن بهار و سرو به دومین نمایشگاه تخصصی صنعت فرش ماشینی، موکت و کفپوش ها خبر داد و افزود: مشارکت کنندگان نمایشگاه فرش ماشینی از استان های فارس، تهران، اصفهان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی محصولات خود از جمله انواع فرش ماشینی، موکت و کفپوش را در معرض دید بازدید کنندگان می گذارند.

وی همچنین به رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مقابله با شیوع ویروس کرونا در نمایشگاه ها اشاره کرد و عنوان کرد: بازدید از این نمایشگاه ها صرفا با دریافت بلیت الکترونیکی امکانپذیر است و مراجعه کنندگان میتوانند از وبسایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir نوبت بازدید رایگان خود را دریافت نمایند تا تعداد افراد حاضر در سالن ها کنترل و از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

موسوی با اعلام این که پایگاه واکسیناسیون نمایشگاه بین المللی فارس نیز فعال می باشد گفت: تمامی افراد می توانند با همراه داشتن کارت ملی خود به سالن ملاصدرا مراجعه و واکسن کرونا تزریق کنید. 
نمایشگاه های لوازم خانگی و فرش ماشینی تا روز جمعه مورخ 23 مهر 1400 دایر بوده و علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه ها با دریافت نوبت بازدید همه روزه از ساعت 16 تا 21 به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس – شهرک گلستان مراجعه کنید .


کد مطلب: 23851

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23851/قطع-حلقه-های-وابستگی-خارج-هدف-اصلی-نمایشگاه-بین-المللی-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir