استفاده از ظرفیت های استان فارس

ایجاد شتاب در توسعه و پیشرفت فارس

22 مهر 1400 ساعت 8:18

گزارشگر : منیره خسروبیگ

 
رئیس جمهور با بیان اینکه استان فارس ظرفیت‌های زیادی برای پیشرفت و توسعه دارد، گفت: امیدواریم این سفر گام مهمی درجهت رفع محرومیت‌ها و ایجاد شتاب در توسعه استان باشد.


به گزارش حافظ خبر، رئیس جمهور امروز پنجشنبه 22 مهر در فرودگاه شهید دستغیب با اشاره به سفر های استانی خود و اهداف این سفر ها گفت : استان پهناور فارس خط مقدم جبهه های نبرد حق علیه باطل بوده است و سفر ما به استان ها حتما باید همراه با برنامه ریزی هایی برای رفع مشکلات و باز شدن گره ها باشد.

سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه مردم فارس در زمان دفاع مقدس شجاعانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند افزود : این استان شهدای بسیاری را در راه دفاع از دین ،اسلام ، خاک وطن و ناموس خود تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که یاد و خاطره این بزرگ مردان همیشه بر ذهن ها یادگار می ماند .

وی با تاکید بر اینکه استان فارس از ظرفیت های بسیاری برخوردار است ،عنوان کرد :استان فارس قطب کشاورزی و صنعتی است که  با استفاده از این ظرفیت ها می‌توان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن، توسعه قابل توجهی داشته باشیم.

ایت الله رئیسی با بیا اینکه باید در جهت احیا ظرفیت ها گام های بسیاری برداشته شود ، اضافه کرد :استفاده از جوانان برای حل مشکل بیکاری از اولویت های ماست.

رئیس جمهور همچنین با توجه به شرایط کرونایی و وجود این بیماری منحوس از مردم استان به خاطر اینکه امکان دیدار و حضور در اجتماعات پر شکوه آن ها وجود ندارد عذرخواهی کرد.

رئیسی بیان کرد : امیدوارم در جریان این سفر تصمیمات مختلف و مهمی در جهت توسعه یافتگی استان اتخاذ شود.


کد مطلب: 23855

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23855/ایجاد-شتاب-توسعه-پیشرفت-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir