۰
plusresetminus
اداره کل ورزش و جوانان استان فارس؛

۳۵ پروژه در هفته تربیت بدنی افتتاح می شود

مولف : منیره خسروبیگ
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۹
مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس بیان کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی ۳۵پروژه در استان فارس افتتاح می شود.
عباس حاجی‌زاده
عباس حاجی‌زاده
به گزارش حافظ خبر؛ عباس حاجی‌زاده، مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس امروز یکشنبه 25 مهر در نشست خبری با تبریک هفته تربیت بدنی گفت: هفته تربیت بدنی از ۲۶مهر آغاز و تا ۲ آبان ادامه دارد. همه ما باید یکی از مهم‌ترین اهداف روزمره زندگی خود را ورزش قرار دهیم تا سلامت جامعه افزایش پیدا کند.
 عباس حاجی‌زاده در این نشست با اشاره به این که ورزش، یک پدیده اجتماعی و فرهنگی برای افزایش روحیه اجتماعی است، افزود: 960 برنامه در هفته تربیت بدنی اجرایی می‌شود.
 وی همچنین با اشاره به این که آیین پایانی یادواره شهدای ورزشکار روز پنج‌شنبه برگزار خواهد شد، ادامه داد: 125 برنامه مختلف برای این یادواره که از 31 شهریور آغاز شده است، انجام شد. در آیین پایانی این جشنواره نیز از 2 کتاب رونمایی می‌شود و تیم‌های لیگ یک و لیگ برتری که به نام شهدا هستند، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
 مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به این که باید با رویکرد علمی و برنامه‌مدارانه جلو برویم، افزود: در سطح مسابقات جهانی، 14 مدال بانوان و 14 مدال آقایان و در بخش آسیایی ۸ مدال بانوان به ۷ مدال آقایان به دست آمده است. در مجموع ورزشکاران فارس، 66 مدال در سطح جهانی و آسیایی کسب کردند.
 حاجی‌زاده با یادآوری این مطلب که 107 آقا و 90 بانوی فارس دعوت شده به تیم‌های ملی داشته‌ایم، اظهار کرد: 10 آقا و 6 بانوی که در تیم‌های ملی، مربی‌گری می‌کنند، از فارس هستند.
 او با اشاره به این که سرانه فضاهای ورزشی سایر سازمان‌ها 52 صدم روباز و 17 صدم سرپوشیده است و سرانه فضاهای ورزشی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان فارس 41 صدم و 10 صدم سرپوشیده و در مجموع 51 صدم است، تاکید کرد: 379 پروژه نیمه‌تمام وجود دارد که تلاش می‌کنیم به بهره‌برداری برسند.
مولف : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۸۷۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما