۰
plusresetminus

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی طلا و جواهرات در شیراز

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۷
پنجمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی طلا و جواهر، نقره، ساعت، گوهرسنگ‌ها و صنایع وابسته با حضور بیش از ۷۰ شرکت تولیدکننده در شیراز برگزار می‌شود.
سید محمود موسوی
سید محمود موسوی
به گزارش حافظ خبر؛ سید محمود موسوی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از برگزاری نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر در شیراز خبر داد و گفت: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی طلا و جواهر، نقره، ساعت، گوهرسنگ‌ها و صنایع وابسته از 27 تا 30 مهر جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شهرک «گلستان» شیراز برگزار خواهد شد.
سید محمود موسوی افزود: این نمایشگاه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور بیش از 70 شرکت تولیدکننده طلا و جواهر و صنایع مرتبط با حوزه این هنر صنعت از سراسر کشور در سه سالن حافظ، بهار و سرو برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: حمایت از تولیدات داخلی و فراهم کردن زمینه مناسب برای ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از اهداف این نمایشگاه است.
موسوی اعلام کرد: نمایشگاه در 2 نوبت 16 تا 18 و 20 دقیقه و از ساعت 16 و 40 دقیقه تا 21 قابل بازدید است و بازدیدکنندگان می‌توانند برای تهیه نوبت ورود خود به صورت کاملاً رایگان از وبسایت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir  اقدام کنند. همراه داشتن بلیت نمایشگاه و کارت شناسایی معتبر ضروری است.
وی تأکید کرد: به دلیل اجرای سیستم بازرسی امنیتی، همراه داشتن ساک یا کیف دستی بزرگ و سلاح سرد و گرم، چاقو، تیغ، اسپری، مواد محترقه و ... به سالن‌های نمایشگاه ممنوع است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۸۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما