برگزاری نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی طلا و جواهرات در شیراز

26 مهر 1400 ساعت 13:57

گزارشگر : منیره خسروبیگ

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی طلا و جواهر، نقره، ساعت، گوهرسنگ‌ها و صنایع وابسته با حضور بیش از ۷۰ شرکت تولیدکننده در شیراز برگزار می‌شود.


به گزارش حافظ خبر؛ سید محمود موسوی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از برگزاری نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر در شیراز خبر داد و گفت: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی طلا و جواهر، نقره، ساعت، گوهرسنگ‌ها و صنایع وابسته از 27 تا 30 مهر جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شهرک «گلستان» شیراز برگزار خواهد شد.
سید محمود موسوی افزود: این نمایشگاه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور بیش از 70 شرکت تولیدکننده طلا و جواهر و صنایع مرتبط با حوزه این هنر صنعت از سراسر کشور در سه سالن حافظ، بهار و سرو برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: حمایت از تولیدات داخلی و فراهم کردن زمینه مناسب برای ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از اهداف این نمایشگاه است.
موسوی اعلام کرد: نمایشگاه در 2 نوبت 16 تا 18 و 20 دقیقه و از ساعت 16 و 40 دقیقه تا 21 قابل بازدید است و بازدیدکنندگان می‌توانند برای تهیه نوبت ورود خود به صورت کاملاً رایگان از وبسایت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir  اقدام کنند. همراه داشتن بلیت نمایشگاه و کارت شناسایی معتبر ضروری است.
وی تأکید کرد: به دلیل اجرای سیستم بازرسی امنیتی، همراه داشتن ساک یا کیف دستی بزرگ و سلاح سرد و گرم، چاقو، تیغ، اسپری، مواد محترقه و ... به سالن‌های نمایشگاه ممنوع است.


کد مطلب: 23898

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23898/برگزاری-نمایشگاه-بین-المللی-تخصصی-طلا-جواهرات-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir