۰
plusresetminus
شهرداری شیراز

یکی از مطالبات جدی مردم شیراز احداث شهربازی مدرن

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۹
رئیس کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای شهر شیراز با بیان اینکه این کلانشهر به رغم داشتن بیش از یک و نیم میلیون نفر جمعیت فاقد یک شهربازی مدرن و بزرگ است، گفت: این موضوع یکی از مطالبات جدی مردم شیراز است.
یکی از مطالبات جدی مردم شیراز احداث شهربازی مدرن
به گزارش حافظ خبر، محمد فرخ‌زاده سه‌شنبه ۲۷ مهرماه در دوازدهمین جلسه کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز، بیان کرد: در ادوار گذشته بخشی از اراضی ۲۰۲ هکتاری انجیره به منظور احداث شهربازی در نظر گرفته شده بود که به علت پاره ای مسائل هنوز محقق نشده است. 
 
وی افزود: با توجه به اهمیت احداث شهربازی، کمیسیون گردشگری و زیارت شورا پس از بررسی گزینه‌های موجود برای جانمایی احداث شهربازی به لحاظ مسائل زیست محیطی، گردشگری، شهرسازی، سرمایه گذاری و املاکی دو اولویت مکانی را مشخص کرد و مقرر شد پس از بررسی‌های علمی و فنی توسط شهرداری، طرح توجیهی مربوطه تهیه و به کمیسیون ارائه شود.
 
عضو شورای شهر شیراز ادامه داد: در راستای توجه به جامعه هنرمندان و رونق ساخت صنایع دستی در شهر شیراز، دوازدهمین جلسه کمیسیون گردشگری و زیارت به موضوع نحوه واگذاری بازارچه هنر و سناریوهای مختلف واگذاری که از سوی نهادها و اشخاص ارائه شده بود، اختصاص داده شد.
 
فرخ‌زاده تصریح کرد: مقرر شد حوزه اقتصادی شهرداری نسبت به تعریف و تدوین طرح و مدل نهایی واگذاری بازارچه حداکثر تا یک ماه آینده اقدام کند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۹۰۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما