۰
plusresetminus
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

استفاده از ظرفیت دانش‌آموختگان طرح ولایت لازم و ضروری است

تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶
۳ آبان‌ماه در مراسم تکریم و معارفه مسئول کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی استان که  همزمان با آغاز دوره معرفتی ادوار طرح ولایت با عنوان «تمهید» برگزار شد، گفت: اجرای دوره تمهید می‌تواند ضمن تقویت عملکرد کانون طرح ولایت، جوش و خروشی نو در ادوار بسیج دانشجویی ایجاد کند.
سعید یوسفی
سعید یوسفی
به گزارش حافظ خبر، سعید یوسفی  با بیان اینکه فعالیت‌های تشکیلاتی بستر مناسبی برای تمرین و تلاش همراه با اخلاص، معنویت، توکل و تقوا است، اضافه کرد: فعالیت تشکیلاتی برای کسب بسیاری از ملکات برجسته اخلاقی و معنوی، بهترین فرصت است.
وی با تأکید بر جایگاه خطیر و مبنایی کانون طرح ولایت در پشتیبانی فکری تشکیلات بسیج، ظرفیت دانشجویان طرح ولایتی در فارس را گنجینه‌ای گران‌بها دانست.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس تصریح کرد: از مأموریت‌های مهم کانون طرح ولایت، هدفمند‌سازی آموزش‌ها با نگاه به تحقق دولت و جامعه اسلامی، تلاش در ارتباط گیری و استفاده از ظرفیت همه دانشجویان طرح ولایتی، تقویت هسته مرکزی طرح ولایت در استان، تقویت کانون‌های طرح ولایت در شهرستان‌های استان، تشکیل هسته‌های تبیینی کانون طرح ولایت جهت نقش ‌فرینی در سطح دانشگاه و محلات و خلاقیت در برنامه‌ها و تولیدات محتوایی است.
 در این مراسم سعید بیگی به عنوان مسئول جدید کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی استان فارس معرفی و از زحمات محمد خضری تقدیر شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۹۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما