۰
plusresetminus

تکیه محمد هنرپیشه، بر سکان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد

مولف : محمدمهدی اسدزاده
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۳
محمد هنرپیشه، زاده 1345 در لامرد است. وی دانشنامه کارشناسی ارشد آموزش و بهسازی منابع انسانی را دارد. هنرپیشه که از رزمندگان دوران دفاع مقدس است، 28 سال، پیشینه کاری در زمینه فرهنگ و هنر لامرد را نیز با خود دارد.
محمدهنرپیشه، غلامرضا یوسفی‌نژاد، اسماعیل رستگار
محمدهنرپیشه، غلامرضا یوسفی‌نژاد، اسماعیل رستگار
به گزارش حافظ خبر؛ در آئینی با حضور غلامرضا یوسفی‌نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و اسماعیل رستگار، فرماندار شهرستان لامرد، پس از پاسداشت تلاش‌های یک ساله فاطمه قرایی، رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد، محمد هنرپیشه، جایگزین وی شد.
اسماعیل رستگار، فرماندار لامرد در این آئین گفت: امید است شهرستان لامرد با داشتن نیرو و توان بسیار بالای فرهنگی در استان و کشور، چون نگینی در زمینه فرهنگ و هنر استان و کشور بدرخشد.
فرماندار لامرد افزود: امیدواریم در دولت انقلابی، اعتبارات فرهنگی افزایش یابد.
محمد هنرپیشه، سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد نیز باقتصاد و فرهنگ را در پیوند با هم دانست و گفت: همانگونه که توجه به معیشت و اقتصاد مردم مهم است، توجه به فرهنگ نیز در جایگاه زیربنا، اهمیت دارد.
وی پشتیبانی از فرهنگ‌وران، هنرمندان و اصحاب رسانه را وظیفه خود دانسته و افزود: در برنامه‌ریزی‌ها، نوگرایی، توسعه متوازن و همه‌جانبه در بخش‌های گوناگون فرهنگ و هنر را با رویکرد شناسایی و شناساندن توانمندی‌های شهرستان به استان و کشور پیگیری خواهم کرد.
وی زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در شهرستان به‌ویژه در بخش‌ها را از نیازهای شهرستان دانست و پاس داشتن کوشش‌های دکتر سید موسی موسوی، نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در تنظیم سند چشم‌انداز فرهنگی، رهنمودها و راهنمایی‌های حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان، اسماعیل رستگار، فرماندار شهرستان لامرد و همه فرهنگ‌وران و هنرمندان بهره خواهیم برد.
گفتنی است محمد هنرپیشه، زاده 1345 در لامرد است. وی دانشنامه کارشناسی ارشد آموزش و بهسازی منابع انسانی را دارد. هنرپیشه که از رزمندگان دوران دفاع مقدس است، 28 سال، پیشینه کاری در زمینه فرهنگ و هنر لامرد را نیز با خود دارد.
مولف : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۳۹۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما