۰
plusresetminus
در دیدار سکان‌دار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با امام جمعه لامرد؛

کار فرهنگی، افزون بر ظریف بودن، تیز و برنده است

مولف : محمدمهدی اسدزاده
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۶
هماهنگی و پیوند دستگاه‌های فرهنگی باید به گونه‌ای باشد که بیشینه خرسندی فرهنگ‌وران و هنرمندان را در بر داشته باشد.
علی حسین‌زاده و محمد هنرپیشه/ عکس: عبدالحسین واعظ‌زاده
علی حسین‌زاده و محمد هنرپیشه/ عکس: عبدالحسین واعظ‌زاده
به گزارش حافظ خبر؛ محمد هنرپیشه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد در نخستین روز کاری خود به دیدار حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده، امام جمعه لامرد رفت.
حجت‌الاسلام حسین‌زاده در این دیدار گفت: القای ناامیدی در کشور، مأموریت رسانه‌های بیگانه است؛ از این رو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی باید زمینه پویایی و شکوفایی فرهنگ را در شهرستان فراهم کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی لامرد ادامه داد: همه ما وظیفه داریم با ابزارهای که در دسترس‌مان است و با بهره‌گیری از جایگاهی که داریم، ارزش‌ها و فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی را گسترش دهیم.
امام جمعه شهرستان لامرد افزود: کار فرهنگی، افزون بر ظریف بودن، تیز و برنده است. هماهنگی و پیوند دستگاه‌های فرهنگی باید به گونه‌ای باشد که بیشینه خرسندی فرهنگ‌وران و هنرمندان را در بر داشته باشد.
وی در پایان برنامه زمان‌بندی نشست‌های شورای فرهنگ عمومی این شهرستان را خواستار و یادآور شد: شورای فرهنگ عمومی محور و مبنای فعالیت‌های فرهنگی شهرستان است. از سوی دیگر مصوبات آن لازم‌الاجراست؛ از این رو باید جدی گرفته شود.
محمد هنرپیشه، در این دیدار با برنامه‌های پیشنهادی خود را با امام جمعه در میان گذاشت و گفت: گرفتاری‌های اقتصادی بر مسائل گوناگون به ویژه فرهنگ و هنر سایه انداخته و فرهنگ‌وران و هنرمندان بیش از دیگران با این گرفتاری‌های درگیر هستند.
وی افزود: پیشرفت فرهنگ و هنر لامرد، در گرو همدلی و یکپارچگی همه هنرمندان است.
 
مولف : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۳۹۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما