۰
plusresetminus
معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش فارس؛

تحولی نو در آموزش و پرورش در دوران کرونا

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۲
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش فارس تصریح کرد: انقلاب آموزشی شکل گرفته در دوران کرونا تحولات جدیدی را در آموزش و پرورش رقم زد.
نشست گروه‌های آموزشی ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس
نشست گروه‌های آموزشی ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس
به گزارش حافظ خبر؛ محمد فیاض‌پور، معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش فارس سه‌شنبه چهارم آبانماه در دیدار با گروه‌های آموزشی ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس و نواحی چهارگانه شیراز، از کارشناسان تکنولوژی به عنوان نوآوران و فن آوران آموزشی یاد کرد که در دوران همه گیری بیماری کرونا خوش درخشیدند.
 وی انقلاب انجام شده در این حوزه که به واسطه همت، تلاش و برنامه ریزی مطلوب به سرعت ایجاد و در حال تکامل است را ارزشمند قلمداد و اضافه کرد: روش‌های سنتی دیگر جوابگوی نیاز دانش آموزان ما نیست و باید آموزش و پرورش خود را بازسازی و نوسازی می‌کرد.
 فیاض‌پور همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف مانند دوره اسکرچ، تربیت مدرسان میانی تولید محتوای الکترونیکی و آموزشی، ارتقا سواد ریاضی، تدوین درسنامه‌های مختلف که به‌ تایید وزارت رسیده و ... را از اقدامات ارزشمند عنوان کرد.
 باصری، رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی استان فارس نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش کار و برشمردن اهداف و برنامه‌های سال تحصیلی جاری به ایجاد اتاق فکر برنامه‌های تکنولوژی و گروه‌های آموزشی با استفاده از همکاران توانمند و آشنا با فضای آموزشی در راستای ارائه طرح و برنامه‌ها و ایده‌های جذاب آموزشی، آسیب شناسی مسائل آموزشی، ایجاد کانال مشترک کارگاه‌های مختلف و نظارت‌های بالینی اشاره کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۹۷۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما