۰
plusresetminus
شهردار شیراز:

رفع مشکلات فاضلاب و شبکه قدیمی برق در دستور کار شهرداری قرار گرفت

تاریخ انتشارجمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۵
شهردار شیراز در بازدید از شهرک «سعدی» گفت: برای نتیجه‌بخشی موثر بازدید محله‌های مختلف شیراز، این بازدیدها باید عملیاتی شوند تا شاهد رفع مشکلات مردم شهر باشیم.
احسان اصنافی
احسان اصنافی
به گزارش حافظ خبر؛ سید احسان اصنافی، شهردار شیراز در بازدید از شهرک «سعدی» افزود: مشکل آب و فاضلاب کوچه ۲۴ متری «حاج عزت‌الله فهندژ سعدی» ناشی از این است که فاضلاب برخی خانه‌ها به کانال اطراف وارد شده و بوی بدی در فضا ایجاد می‌کند. آبفا و شهرداری منطقه طی اقدامات لازم را برای حل مشکل شبکه آب و فاضلاب این کوچه آغاز خواهند کرد.
وی اضافه کرد: شبکه قدیمی اداره برق در این کوچه نیز در هفته‌های آینده جمع‌آوری خواهد شد و شبکه جدید تجهیز می‌شود تا تداخلی با مسیر و شبکه فاضلاب نداشته باشد.
اصنافی تاکید کرد: طول این مسیر حدود ۸۰۰ متر است و سهمیه قیر توسط فرمانداری شیراز پیگیری خواهد شد تا مسیر این بخش نیز ساماندهی شود.
وی با اشاره به پروژه کنار آرامگاه سعدی گفت: فاز اول این قسمت به انجام رسیده و برای فاز2، طرح دوباره بررسی و عملیات اجرایی مجدد آغاز خواهد شد. مسیل سعدی نیز 2 بند آبریز دارد که محل آن‌ها مشخص شده و شهرداری طبق وظیفه طرح آن را آماده کرده و نیاز است که با همکاری آب منطقه‌ای پروژه اجرایی شود.
شهردار کلانشهر به همراه تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، فرماندار شیراز و شهردار منطقه سه با حضور در شهرک «سعدی» درخواست‌های مردم و مشکلات این محله را بررسی کردند و در این بازدید که جانشین فرمانده انتظامی شیراز و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان شهری در حوزه‌های آب، برق و گاز و همچنین معتمدین و یاوران شورای شهرک «سعدی» نیز حضور داشتند، بر تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان برای تسریع در اجرا و رفع مشکلات پروژه ۲۴ متری «حاج عزت‌الله فهندژ سعدی» تاکید و راهکارهای مناسب تسریع اجرای این پروژه ارائه شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۰۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما