۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

تزریق بیش از 5میلیون دُز واکسن کرونا در فارس

تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۸
میزان تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از ابتدا تاکنون پنج میلیون و ۱۳۵ هزار و ۸۰۸ دُز بوده است.
تزریق بیش از 5میلیون دُز واکسن کرونا در فارس
به گزارش حافظ خبر، عبدالرسول همتی امروز (یکشنبه 9 آبان) با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 477 هزار و 118 نفر رسیده است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته 13 بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس 6 هزار و 978 نفر بوده است.
وی اضافه کرد: یک هزار و 533 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 201 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.
همتی اعلام کرد: 463 هزار و 572 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس از ابتدا تاکنون از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
وی با اشاره به آمار تزریق کرونا در فارس گفت: میزان تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از ابتدا تاکنون پنج میلیون و ۱۳۵ هزار و ۸۰۸ دُز بوده است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۰۲۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما