فجر شهید سپاسی، سربلند دیدار با استقلال تهران

14 آبان 1400 ساعت 20:00

گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده

تیم فجر شهید سپاسی شیراز، پسین‌گاه امروز، زیر نخستین باران پاییزی آبان در ورزشگاه حافظیه شیراز، پذیرای تیم فوتبال استقلال تهران بود. در این دیدار، فجر شهید سپاسی توانست در دقیقه پایانی بازی، با ضربه سر دروازه تیم استقلال تهران را باز کند و به جایگاه نهم جدول لیگ برسد.


به گزارش حافظ خبر؛ تیم فوتبال آقایان فجر شهید سپاسی شیراز، نماینده استان فارس در لیگ برتر فوتبال مردان کشور، توانست پس از دو شکست و یک پیروزی، روبروی استقلال تهران به تساوی برسد.
تیم فجر شهید سپاسی شیراز، پسین‌گاه امروز، زیر نخستین باران پاییزی آبان در ورزشگاه حافظیه شیراز، پذیرای تیم فوتبال استقلال تهران بود. در این دیدار، فجر شهید سپاسی توانست در دقیقه پایانی بازی(95)، با ضربه سر سیروان قربانی، دروازه تیم استقلال تهران را باز کند و به جایگاه نهم جدول لیگ برسد. گل نخست بازی را نیز یامگا در دقیقه 60، از روی نقطه پنالتی وارد دروازه فجر شهید سپاسی کرد.
تا اینجای کار در مقایسه تیم‌هایی که بازی چهارم خود را برگزار کرده‌اند، فجر شهید سپاسی، از 3 تیم دیگر بالاتر ایستاده است و تنها استقلال تهران 10 امتیازی با چهار بازی از فجر شهید سپاسی جلوتر است.
تیم نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان با سه بازی، 4 امتیاز را به دست آورده است و اگر در بازی چهارم خود، شکست بخورد، هم رده فجر شهید سپاسی خواهد ماند.
7 تیم دیگر سپاهان، گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، پیکان، پرسپولیس و ذوب آهن، با پیروزی، برابر شدن یا شکست در بازی چهارم، همچنان بالاتر از فجر شهید سپاسی، خواهند بود.
تیم استقلال تهران، پس از سه برد و در حالی که آماده صدرنشینی می‌شد، بالاخره دروازه خود را باز شده دید و توانست از دیدار تنها با یک امتیاز به خانه برگردد. هرچند استقلال تهران اکنون با 10 امتیاز در صدر جدول نشسته است، از 16 تیم جدول لیگ برتر فوتبال آقایان کشور، تنها 6 تیم 4 بازی خود را انجام داده‌اند و هنوز 10 تیم، دیگر برای بازی چهارم به کارزار نرفته‌اند.
همچنین تیم‌های سه امتیازی در سه بازی، مس رفسنجان و فولاد تنها با پیروزی در برابر حریفان خود می‌توانند از فجر شهید سپاسی پیشی گیرند. صنعت نفت حتی با پیروزی نیز نخواهد توانست تا بر فجر شهید سپاسی پیشی گیرد.
تراکتورسازی و هوادار به سه امتیاز از 4 بازی و پدیده با یک امتیاز از 4 بازی، همگی پس از فجر شهید سپاسی جای دارند.
 


کد مطلب: 24068

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24068/فجر-شهید-سپاسی-سربلند-دیدار-استقلال-تهران

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir