۰
plusresetminus
مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش:

تسهیل در اخذ مجوز مدارس غیردولتی

تاریخ انتشارشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۶
مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: دستورالعمل تاسیس و توسعه مراکز غیر دولتی در شورای سیاستگذاری برای تسهیل و مانع زدایی در اخذ مجوز در حال بررسی است.
سعید صالح
سعید صالح
به گزارش حافظ خبر؛ سعید صالح، شنبه ۱۵ آبان در نشست با جمعی از مدیران و موسسان مراکز غیردولتی در شیراز گفت: ستاد ملی کرونا از سال ۹۸ تسهیلاتی را برای جبران خسارات مراکز غیردولتی در دوران کرونا در نظر گرفت که این مبلغ باتوجه به نیروهای شاغل در هر مرکز متفاوت بوده است.
مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: وضعیت مراکز غیردولتی در فارس مطلوب بوده و وجود مدارس غیردولتی احداثی از نقاط قوت این استان به شمار می‌آید.
صالح گفت: افزایش شهریه مدارس غیر دولتی در سال جاری باتوجه شرایط هر استان و شهرستان متفاوت بوده و میانگین این افزایش در کشور  ۳۲ درصد بوده است.
او خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ سال از تاسیس مراکز غیر دولتی میگذرد و از مهمترین شاخصه‌های این مراکز مشارکت مردم در نظام آموزشی کشور و امر تعلیم و تربیت بوده است.
مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: بخش غیر دولتی دارای انعطاف خوبی است و این انعطاف موجب اشتغال بسیاری از جوانان تحصیلکرده کشور در این مراکز شده است.
صالح گفت: تدوین و توسعه شیوه‌های مدرن و جدید آموزشی و اجرا در مراکز غیر دولتی از دیگر مزایا و شاخصه‌های مثبت مراکز غیر دولتی است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۰۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما