استاندار فارس:

توجه به ورزشکاران از اهداف مهم استانداری فارس

ایجاد نشاط اجتماعی با توجه به ورزش و ورزشکاران

15 آبان 1400 ساعت 17:45

گزارشگر : منیره خسروبیگ

به اعتقاد استاندار فارس توجه به ورزش به دور از حاشیه‌ها در چارچوبی مقتدر و با عزت و کرامت، یکی از بهترین راه های شکستن بن بست های اجتماعی و ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه است.


به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه، در دیدار با علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی کشور با اشاره به افتخار آفرینی سه کشتی‌گیر استان فارس در مسابقات کشتی فرنگی المپیک و بازی‌های جهانی این رشته، فارس را نمادی کوچک از همه ایران دانست و عنوان کرد: توجه به ورزش و ورزشکاران به ویژه مدال آوران و افتخار آفرینان بی تردید یکی از وظایف مسئولان است و مدیریت ارشد استان نیز این مهم را مد نظر دارد.

ایمانیه تاکید کرد : مجموعه مدیریتی استان تمام تلاش خود را برای کمک به این ورزشکاران در ابعاد مختلف و تامین مطالبات آنها به کار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم رویکردی کاملا حمایتی برای قهرمانان و ورزشکاران افتخار آفرین کشور دارد، اظهار کرد: نمونه بارز این رویکرد دیدار آیت الله رییسی با قهرمانان کشتی فارس در سفر به این استان بود که به رغم فشردگی برنامه ها با تمایلی شخص رییس جمهور جز اولویت ها قرار گرفت.
 
علیرضا دبیر ، رئیس فدراسیون کشتی کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه ۴۰ درصد از موفقیت و درخشش ایران در کشتی جهان مربوط به شیراز و فارس است، از استاندار فارس خواست توجه به تامین مطالبات و خواسته ها و همچنین کمک به پیشرفت این قهرمانان را مورد توجه قرار دهد.

وی تاکید کرد: بی تردید ایجاد شرایط مناسب برای زندگی افتخارآفرینان ورزش کشتی باعث تشویق جوانان در این مسیرها خواهد شد.

رئیس فدراسیون کشتی همچنین به سایر افتخارآفرینی های کشتی گیران از جمله مدال آوری امید نوروزی اشاره کرد و افزود: این شهر و استان فارس می‌تواند به پایگاهی قدرتمند برای کشتی فرنگی در کشور تبدیل شود.  
 
گفتنی است، محمدرضا گرایی قهرمان کشتی فرنگی در مسابقات المپیک و میثم دلخانی، قهرمان مسابقات جهانی کشتی فرنگی در این دیدار حضور داشتند.


کد مطلب: 24075

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24075/توجه-ورزشکاران-اهداف-مهم-استانداری-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir