۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز

آموزش های تخصصی و مهارت های اجتماعی پاکبانان شیرازی برای نخستین بار در کشور

 در حال آماده سازی و سطح بندی عناوین آموزشی و مذاکره با اساتید و مجموعه آموزشی
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۶
محمد فرخ زاده عضو کمیسیون خدمات شهری بیان کرد: با این سرمایه گذاری اجتماعی، تحول بزرگی در راهبردهای تحول گرا در سازمان پسماند متناسب با وسعت و جمعیت کلان شهر شیراز شاهد خواهیم بود.
پاکبان
پاکبان
به گزارش حافظ خبر: محمد فرخ زاده  ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در سازمان پسماند گفت: پس از اجرای این طرح تمامی پاکبانان متناسب با سطح تحصیلات دوره های تخصصی در حوزه بهداشت فردی و شهری و مهارتهای ارتباطی و زندگی، خلاقیت و نوآوری، مهارتهای روابط عمومی و سازماندهی اجتماعی در بالا بردن سطح مشارکت‌های اجتماعی در محلات، کار تیمی، آموزش های ارتباطی و تشویقی برای تفکیک در مبدأ و... را به عنوان پیش نیاز اشتغال در این شغل و به عنوان آموزش حین خدمت برای شاغلین خواهند دید.
این طرح توسط فرخ زاده عضو‌ کمیسیون خدمات شهری و ناظر سازمان پسماند ارائه و‌مصوب شد.
عضو کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز طی بازدید از دو سایت پسماند جمع آوری زباله برمشور و سایت جمع آوری نخاله های ساختمانی در کیان آباد از آغاز بررسی فراخوان شرکت های دانش بنیان برای ارائه طرحهای بدیع از ظرفیت منحصربفرد مواد اولیه سایتها برای تبدیل به محصول پسماندهای قابل استفاده خبر داد، گفت: با استفاده از نظر متخصصین بخشی از نیازهای اساسی به مصالح ارزان قیمت در شیراز حل خواهد شد.
مذاکرات اولیه با مدیر عامل شهرکهای صنعتی استان فارس انجام و قرار بر بهره‌گیری از ظرفیت های این بخش نیز می‌باشد.
وی گفت: مرکز تحقیقات و ایده نگاری تخصصی حوزه ایمنی و بهداشت و بهینه سازی فرایند اقتصادی چرخه بازیافت مصوب و پیگیری و راه اندازی آن از ضرورت های پیش رو در شهرداری شیراز است.
نماینده شورای اسلامی شهر شیراز در سازمان پسماند با اشاره به نقش بی بدیل مشارکت های مردمی و اجتماعی در بهینه سازی فرایند مدیریت پسماند از زمان خرید تا تولید تا تفکیک و تحویل و همچنین گذر از تولید پسماند تر به خشک، عنوان کرد:
در صورت اخد مجوزها و ارزیابی مشاورین مختلف، این مرکز وظیفه ارتباط با نخبگان و متخصص حوزه مدیریت چرخه پسماند و همچنین جمع آوری نظرات مردمی و ارتباطات حوزه شرکتهای دانش‌بنیان و ایده پردازان را به منظور استفاده بهینه از منابع مردم دادی خواهد داشت.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۰۷۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما