۰
plusresetminus

غلامعلی نوروزی، مسئول جدید کانون بسیج هنرمندان مرودشت

مولف : محمدمهدی اسدزاده
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۸
در پایان از تلاش‌های سرگرد محمدجواد سجادیان، مسئول پیشین بسیج هنرمندان پاس داشته و غلامعلی نوروزی، مسئول جدید کانون بسیج هنرمندان شهرستان مرودشت شد.
معارفه مسئول بسیج هنرمندان مرودشت
معارفه مسئول بسیج هنرمندان مرودشت
به گزارش حافظ خبر؛ در نشستی با حضور سرهنگ امید نصیبی، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرودشت، مهدی رنجبر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، سرگرد محمدجواد سجادیان، معاونت فرهنگی و هنری و مسئول پیشین بسیج هنرمندان مرودشت، مسئول انجمن‌های فرهنگی هنری، مسئول جدیدکانون بسیج هنرمندان شهرستان مرودشت، سروان مسلم حبیبی، سرگرد مصیب سجادیان، غلامعلی نوروزی، مسئول جدید کانون بسیج هنرمندان مرودشت شد.
مهدی رنجبر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت در این نشست بسیج را نهادی مقدس دانست و گفت: خدمت در این نهاد، افتخار است. کسانی که در این نهاد مقدس خدمت می‌کنند با خدا معامله کرده‌اند و کارشان از جنس خدایی است.
وی افزود: بسیج هنرمندان می‌تواند پیوندگاه هنر دینی با هنر عمومی در جامعه را با فراخواندن نخبگان و هنرمندان حوزه دین در رشته‌های گوناگون باشد. در این راستا برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در زمینه هنر دینی و اسلامی می‌تواند بسیار مؤثر باشد.
سرهنگ نصیبی، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج گفت: فرهنگ و هنر، بستری گسترده و نیازمند مدیریت و برنامه‌ریزی است. هنر، از ابزار تأثیرگذار فرهنگ است که تاثیرات زیادی ایجاد می‌کند. کار فرهنگی نیاز به شکیبایی و بردباری دارد تا برآیند آن در جامعه نمایان و آشکار شود.
وی افزود: بسیج هنرمندان از نهادهایی است که می‌تواند با بهره‌گیری از هنر دینی و هنرمندان متعهد نقش به‌سزایی در ایجاد فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه ایفا نماید.
نصیبی ادامه داد: بسیج هنرمندان شهرستان مرودشت می‌تواند با هم‌افزایی و انسجام با انجمن‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان جوان و مستعد برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی با موضوعات مختلف در سطح شهرستان، استان و حتی کشور انجام نماید که زمینه‌ساز ایجاد فرهنگ و هنری دینی در جامعه گردیده و تاثیرات مثبت فراوانی را نهادینه نماید.
در پایان از تلاش‌های سرگرد محمدجواد سجادیان، مسئول پیشین بسیج هنرمندان پاس داشته و غلامعلی نوروزی، مسئول جدید کانون بسیج هنرمندان شهرستان مرودشت شد.
گفتنی است غلامعلی نوروزی، فرهنگی بازنشسته، کارشناس دادگستری و فارغ‌التحصیل رشته سینما از دانشگاه هنر تهران است. وی پیشینه تدوینگری صدا و سیما، مسئولیت انجمن فیلم، عکس و پویانمایی، دبیرخانه انجمن‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت آموزشگاه آزاد سینمایی مشکات را در کارنامه خود دارد.
مولف : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۴۰۸۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما