۰
plusresetminus
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون، در دیدار با شورای معاونین آموزش و پرورش این شهر:

آموزش و پرورش تاثیرگذارترین نهاد فرهنگی جامعه است

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۱
مدیر آموزش و پرورش کازرون به اتفاق شورای معاونین با سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان دیدار کرد.
دیدار مسئولان آموزش و پرورش کازرون با فرماندار کازرون
دیدار مسئولان آموزش و پرورش کازرون با فرماندار کازرون
به گزارش ایمان مرتجز/ حافظ خبر؛ شورای معاونین آموزش و پرورش این شهر در راستای هماهنگی و هم‌اندیشی این مجموعه و تبریک انتصاب سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان با وی دیدار کردند.
امیرحسین مرادی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون، در این دیدار گفت: مجموعه آموزش و پرورش از تاثیرگذارترین نهادهای فرهنگی بوده و جزء محورهای اصلی توجه و برنامه‌های فرمانداری ویژه شهرستان خواهد بود.
وی در ادامه از تلاش فرهنگیان کازرون در جهت رشد بیشتر مسائل آموزشی و پرورشی، به ویژه در دوران همه‌گیری بیماری کرونا تقدیر کرد.
امیرحسین جمشیدی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون، نیز ضمن قدردانی از زحمات دکتر مظفری، معاون استاندار و فرماندار سابق شهرستان، انتصاب امیرحسین مرادی، که از نیروهای باسابقه بدنه فرمانداری و مدیر بومی و آشنا به مسائل شهرستان کازرون، دارای توان مدیریتی بالا و نیز اخلاق حسنه و نیکو است، را تبریک گفت.
وی در ادامه گزارشی از عملکرد و وضعیت آموزش و پرورش کازرون را ارائه کرد و از سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان درخواست حمایت و توجه همه جانبه به مدارس و دانش آموزان به ویژه در آستانه آموزش های ترکیبی حضوری-مجازی کرد.
کد مطلب : ۲۴۰۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما