در هفته فرهنگ عمومی؛

پاسداشت مشاورین بهزیستی از سوی فرهنگ و ارشاد آباده

18 آبان 1400 ساعت 14:43

مولف : محمدمهدی اسدزاده

به مناسبت هفته فرهنگ عمومی، از مشاورین سلامت اجتماعی بهزیستی آباده تقدیر شد.


به گزارش حافظ خبر؛ هادی فرخی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در نشستی کوشش‌های فرهنگی مشاورین سلامت اجتماعی بهزیستی این شهرستان را پاس داشت و گفت: هفته ی فرهنگ عمومی نسبت به دیگر مناسبت ها نشانی خاص و مهم دارد که دغدغه ی رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی ایران است . فرهنگ اولویت هر جامعه به شمار    می رود که رهبری بارها این مهم را در سخنانشان به کلیه مسوولین و مردم گوشزد کرده اند .
دبیر شورای فرهنگ عمومی در ادامه بیان داشت : شورای فرهنگ عمومی به ریاست امام جمعه و نایب رییسی فرماندار شهرستان و با اعضای معین و مشخص در طول سال جلسات متعددی را به منظور ترویج فعالیت های فرهنگی برگزار می کند ، هفته ی فرهنگ عمومی در شهرستان با برنامه های مختلفی همراه است که یکی از برنامه های مهم و اساسی به خصوص در بحث آسیب های اجتماعی مشاوره و آگاهی بخشی عموم نسبت به مسائل اجتماعی خواهد بود که این برنامه به همت ریاست اداره بهزیستی و مشاوران مجرب آن مجموعه در حال برگزاری است .
وی در ادامه افزود : فرهنگ و کار فرهنگی با اندیشه و ایده های نو و خلاقانه کاربرد بیشتری دارد ، امید که در آینده با ارائه ی راهکار و پیشنهادات خوب و اساسی از سوی عموم علاقه مندان به فرهنگ بتوانیم گام های اساسی برای ترویج فرهنگ در جامعه بکوشیم .
 محمد اسماعیل فرخی رییس اداره بهزیستی آباده در این جلسه گفت : اداره بهزیستی در طول سال فعالیت های مهمی را در حوزه ی سلامت اجتماعی و پیشگیری از معضلات و آسیب های اجتماعی ، حمایت از معلولین ، سالمندان و ... انجام می دهد که هر کدام از حوزه های فعالیت توسط مشاورین متخصص و کارآزموده اداره می شود .
وی در ادامه افزود : مشاوره سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در هفته ی فرهنگ عمومی پیشنهادی خوب و موثر از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که امید است این همکاری در آینده نیز ادامه یابد و گامی در راستای پیشگیری از معضلات و آسیب های اجتماعی برداریم و آینده ای عاری از ناهنجاری های اجتماعی داشته باشیم .
در پایان جلسه توسط رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس اداره بهزیستی ، از بانوان مشاور بهزیستی خانم ها : سعیده فرخی ، مریم رنجبر ، مریم رستگار و سمیه صادقی به عنوان مشاورین سلامت اجتماعی و اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی آباده با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد . 
یادآور می شود در هفته ی فرهنگ عمومی طرح مشاوره رایگان با همکاری دفتر امام جمعه ، دادگستری ، اداره بهزیستی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل اداره بهزیستی آباده اجرا گردید.


کد مطلب: 24103

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24103/پاسداشت-مشاورین-بهزیستی-سوی-فرهنگ-ارشاد-آباده

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir