۰
plusresetminus
در هفته فرهنگ عمومی؛

پاسداشت مشاورین بهزیستی از سوی فرهنگ و ارشاد آباده

مولف : محمدمهدی اسدزاده
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۳
به مناسبت هفته فرهنگ عمومی، از مشاورین سلامت اجتماعی بهزیستی آباده تقدیر شد.
پاسداشت مشاورین سلامت آباده از سوی شورای فرهنگ عمومی این شهر
پاسداشت مشاورین سلامت آباده از سوی شورای فرهنگ عمومی این شهر
به گزارش حافظ خبر؛ هادی فرخی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در نشستی کوشش‌های فرهنگی مشاورین سلامت اجتماعی بهزیستی این شهرستان را پاس داشت و گفت: هفته ی فرهنگ عمومی نسبت به دیگر مناسبت ها نشانی خاص و مهم دارد که دغدغه ی رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی ایران است . فرهنگ اولویت هر جامعه به شمار    می رود که رهبری بارها این مهم را در سخنانشان به کلیه مسوولین و مردم گوشزد کرده اند .
دبیر شورای فرهنگ عمومی در ادامه بیان داشت : شورای فرهنگ عمومی به ریاست امام جمعه و نایب رییسی فرماندار شهرستان و با اعضای معین و مشخص در طول سال جلسات متعددی را به منظور ترویج فعالیت های فرهنگی برگزار می کند ، هفته ی فرهنگ عمومی در شهرستان با برنامه های مختلفی همراه است که یکی از برنامه های مهم و اساسی به خصوص در بحث آسیب های اجتماعی مشاوره و آگاهی بخشی عموم نسبت به مسائل اجتماعی خواهد بود که این برنامه به همت ریاست اداره بهزیستی و مشاوران مجرب آن مجموعه در حال برگزاری است .
وی در ادامه افزود : فرهنگ و کار فرهنگی با اندیشه و ایده های نو و خلاقانه کاربرد بیشتری دارد ، امید که در آینده با ارائه ی راهکار و پیشنهادات خوب و اساسی از سوی عموم علاقه مندان به فرهنگ بتوانیم گام های اساسی برای ترویج فرهنگ در جامعه بکوشیم .
 محمد اسماعیل فرخی رییس اداره بهزیستی آباده در این جلسه گفت : اداره بهزیستی در طول سال فعالیت های مهمی را در حوزه ی سلامت اجتماعی و پیشگیری از معضلات و آسیب های اجتماعی ، حمایت از معلولین ، سالمندان و ... انجام می دهد که هر کدام از حوزه های فعالیت توسط مشاورین متخصص و کارآزموده اداره می شود .
وی در ادامه افزود : مشاوره سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در هفته ی فرهنگ عمومی پیشنهادی خوب و موثر از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که امید است این همکاری در آینده نیز ادامه یابد و گامی در راستای پیشگیری از معضلات و آسیب های اجتماعی برداریم و آینده ای عاری از ناهنجاری های اجتماعی داشته باشیم .
در پایان جلسه توسط رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس اداره بهزیستی ، از بانوان مشاور بهزیستی خانم ها : سعیده فرخی ، مریم رنجبر ، مریم رستگار و سمیه صادقی به عنوان مشاورین سلامت اجتماعی و اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی آباده با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد . 
یادآور می شود در هفته ی فرهنگ عمومی طرح مشاوره رایگان با همکاری دفتر امام جمعه ، دادگستری ، اداره بهزیستی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل اداره بهزیستی آباده اجرا گردید.
مولف : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۴۱۰۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما