۰
plusresetminus
استاندار فارس:

هموار شدن مسیر خدمت رسانی به مردم با راهکارهای خلاقانه

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۸
استاندار فارس از مدیران دستگاه ها و نهادهایی که این درخواست‌ها بر اساس وظایف سازمانی به آنها ارجاع داده شده است خواست، برای پاسخگویی به نیازهای مردمی به داشته‌ها و توان درون دستگاهی اکتفا نکرده و با مراجعه به بخش های بالا دستی خود در سطوح ملی امکانات بیشتری جذب کنند.
محمدهادی ایمانیه
محمدهادی ایمانیه
به گزارش حافظ خبر،  محمد هادی ایمانیه در جلسه بررسی روند پاسخگویی به درخواست‌های مردمی مربوط به سفر ریاست جمهوری که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، تاکید کرد: این درخواست‌ها باید با سرعت بیشتری رسیدگی شود و به نتیجه برسد.

 ایمانیه از مدیران دستگاه ها و نهادهایی که این درخواست‌ها بر اساس وظایف سازمانی به آنها ارجاع داده شده است خواست، برای پاسخگویی به نیازهای مردمی به داشته‌ها و توان درون دستگاهی اکتفا نکرده و با مراجعه به بخش های بالا دستی خود در سطوح ملی امکانات بیشتری جذب کنند.

استاندار فارس معتقد است به رغم تنگناهای مالی موجود، راهکارهای مبتنی بر خلاقیت راهگشای مشکلات است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: دستگاه های مختلف باید با به کارگیری چنین خلاقیت هایی توان و ظرفیت موجود برای پاسخگویی به مطالبات مردمی را افزایش دهند.
 
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه بیش از ده هزار مورد از درخواست های مردمی در سفر رییس جمهور تقاضای شغل بوده، اظهار کرد: ایجاد اشتغال موثر با استخدام چند نفر در چند دستگاه اجرایی محقق نخواهد شد؛ بنابراین باید به سمت توجه به رونق تولید، کار آفرینی و احیا بنگاه های اقتصادی غیر فعال حرکت کنیم.
به گفته استاندار فارس درخواست های مردمی از رییس جمهور در سفر اخیر او به استان فارس در ۳۰ گروه دسته بندی شده است.
وی عنوان کرد: این موارد شامل کمک مالی برای امرار معاش، اشتغال، وام خود اشتغالی، کمک مالی برای درمان، تبدیل وضعیت شغلی، وام قرض الحسنه واگذاری مسکن، پرونده‌های قضایی، مشکلات خانواده شهدا،جانبازان آزادگان و کمک مالی برای جهیزیه، حقوق و تسهیلات مددجویان، وام خرید مسکن، وام مسکن مهر، تحت پوشش قرار گرفتن، وام ودیعه مسکن کمک مالی تحصیلی، موافقت اصولی مجوز یا پروانه تاسیس، طرح اقدام ملی تامین مسکن، وام خرید خودرو، ساخت مسکن روستایی، آزمون استخدامی، واگذاری زمین، انتقال محل خدمت، آبرسانی، کمک مالی برای امور درمانی، اختلافات ملکی، درصد جانبازی، بازنشستگی، وام ساخت مسکن و بازپرداخت وام مسکن می‌شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۱۰۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما